کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت بیت کوین از ۳۴ هزار دلار عبور کرد

15 دی 1399 ساعت 10:12

ایتنا - قیمت بیت کوین، بزرگترین رمز ارز جهان، تنها چند هفته پس از عبور از یک نقطه عطف مهم دیگر، بالای ۳۴۰۰۰ دلار آمریکا قرار گرفت.



قیمت بیت کوین، بزرگترین رمز ارز جهان، تنها چند هفته پس از عبور از یک نقطه عطف مهم دیگر، بالای 34000 دلار آمریکا قرار گرفت.

به گزارش ایتنا از تسنیم، این ارز تا ساعت 3:05 دقیقه بعد از ظهر روز یکشنبه به وقت سنگاپور قبل از رسیدن به حدود 33970 دلار آمریکا به میزان 7.8 درصد افزایش یافت و به 34182.75 دلار رسید.

قیمت بیت کوین در ماه دسامبر یعنی زمانی که برای اولین بار 20 هزار دلار آمریکا را پشت سر گذاشت، تقریباً 50 درصد افزایش یافت.

افزایش چشمگیر قیمت این ارز دیجیتال در سال 2020 پس از آن صورت می گیرد که در ماه مارس 25 درصد از ارزش خود را با شیوع ویروس کرونا از دست داده بود.

آنتونی ترنچف، مدیر و بنیانگذار شرکت Nexo در لندن که خود را به عنوان بزرگترین وام دهنده رمز ارز جهان معرفی می کند، گفت: این ارز احتمالاً در سه ماهه اول سال 2021 به 50 هزار دلار خواهد رسید.

وی گفت: سرمایه گذاران نهادی که این هفته به میزهای کار خود بازمی گردند، احتمالاً پس از خرید خرده فروشی در تعطیلات، قیمت ها را بیشتر افزایش می دهند.

مایک مک گلاون، استراتژیست بازار کالا در "بلومبرگ اینتلیجنس" ماه گذشته در یادداشتی نوشته بود که بیت کوین در سبد سرمایه گذاری جهانی به طور فزاینده‌ای مورد استقبال قرار گرفته است چرا که دارندگان این ارز دیگر فقط عاشقان فناوری و سوداگران نیستند.


کد مطلب: 63653

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63653/قیمت-بیت-کوین-۳۴-هزار-دلار-عبور

ايتنا
  https://www.itna.ir