۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

مشخصات ظاهری هواوی P50 پرو افشا شد

ایتنا- به تازگی یکی از افشاگران معروف همراه‌های هوشمند تصاویر جدیدی را از بدنه جلویی تلفن همراه هوشمند هواوی P50 پرو در اختیار کاربران قرار داده است.
مشخصات ظاهری هواوی P50 پرو افشا شد
به تازگی یکی از افشاگران معروف همراه‌های هوشمند تصاویر جدیدی را از بدنه جلویی تلفن همراه هوشمند هواوی  P50 پرو در اختیار کاربران قرار داده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، کمپانی هواوی حتی پس از تحریم‌های آمریکا و قطع دسترسی به نرم افزارهای گوگل همچنان به تولید همراه‌های هوشمند رده بالا ادامه داده است و هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با جدید ترین پرچمدار این کمپانی یعنی هواوی P50 پرو افشا شده است.
 
تصاویر غیر رسمی از هواوی P50 پرو در صفحه افشاگر معروفی به نام @OnLeaks دیده شده است و اگرچه این تصاویر اطلاعات زیادی در رابطه با طراحی این همراه هوشمند افشا نمی کنند اما برای داشتن ایده ای درباره ظاهر این دستگاه کفایت می‌کنند.
 
همچنین جزئیاتی در مورد صفحه نمایش و ابعاد هواوی  P50 پرو در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. ظاهراً این پرچمدار با یک نمایشگر 6.6 اینچی عرضه خواهد شد که اندازه کلی آن 159 میلی متر در 73 میلی متر (6.3 اینچ در 2.9 اینچ) است. جالب است بدانید که ابعاد صفحه نمایش هواوی P40 پرو که در سال گذشته عرضه شد نیز 6.58 اینچ بوده است.
 
 
 
علاوه بر این با توجه به شهرت @OnLeaks در افشا گری می‌توان تقریبا از صحت تصاویر ارائه شده توسط او اطمینان حاصل کرد اما فعلا تن‌ها تصویری از نمای جلویی این همراه هوشمند در اختیار داریم. با این حال در همین تصاویر به نظر می‌رسد که دکمه پاور و تنظیم صدا در قسمت راست دستگاه قرار دارد.
 
اگرچه صفحه نمایش هواوی  P50 پرو در این تصاویر روشن نیست اما می‌توان تن‌ها یک برش سوراخ برای دوربین سلفی در آن مشاهده کرد. بنابراین به نظر نمی رسد که این همراه هوشمند مانند نسخه قبلی اش از دوربین جلویی دوگانه بهره مند شده باشد. همچنین اطلاعات ما درباره این پرچم دار بسیار محدود است اما اگر هواوی رد سال 2021 نیز به برنامه رونمایی از محصولات خود پایبند باشد می‌توان حدس زد که این محصول حدود ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد.
 
سوالی که در اینجا همچنان بدون جواب باقی مانده است این است که هواوی چگونه می‌خواهد محتوای نرم افزاری همراه‌های هوشمند خود را با توجه به مشکلاتی که با کمپانی‌های آمریکایی برای تجارت پیدا کرده است، تامین کند.
 
کد مطلب: 63645
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام