کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال نمایش ویدیوهای اینستاگرام و تیک‌تاک در بخش جست‌وجوی گوگل

سايت خبری ايتنا , 16 دی 1399 ساعت 10:49

ایتنا- احتمالا به زودی امکان یافتن ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی بدون باز کردن نرم افزار مرتبط آن‌ها در گوگل برای کاربران فراهم شود.


احتمالا به زودی امکان یافتن ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی بدون باز کردن نرم افزار مرتبط آن‌ها در گوگل برای کاربران فراهم شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که گوگل قابلیت جستجوی جدیدی را تست می‌کند که با استفاده از آن کلیپ‌های اینستاگرام و تیک تاک در گردانکی به صورت ویدیوهای کوتاه نمایش داده می‌وشند.
 
به این ترتیب کاربران با جستجوی آیتم‌های خاصی در تلفن همراه شان می‌توانند ویدیوهای کوتاهی مرتبطی را مشاهده کنند که با کلیک روی آن‌ها می‌توانند نسخه کاملی از ویدیوهای یاد شده را روی مرورگر خود مشاهده کنند. گوگل در این رابطه اعلام کرد که این قابلیت هنوز در مرحله تست قرار دارد و برای تمامی عبارت‌های جستجو شده نمایش داده نخواهد شد و هنوز مشخص نیست که چه زمان به صورت رسمی برای تمامی کاربران ارائه می‌شود.

 



کمپانی گوگل سال‌هاست که ویدیوهای مرتبط را در بخش جستجوی گوگل نمایش می‌دهد اما بیشتر روی وب سایت‌های نمایش ویدیوی مرتبط با دستکتاپ نظیر یوتیوب متمرکز بوده ایت. با این حال به نظر می‌رسد که این غول فناوری با ارائه این قابلیت قصد دارد تا شبکه‌های اجتماعی را به دنیای جستجوی خود مرتبط کند.
 
به کار بردن این استراتژی برای گوگل منافع زیادی دارد و به این ترتیب اگر شما روش سریعی برای پخش ویدیوهای منتشر شده در مرورگر یا نرم افزار جستجوی خود داشته باشید احتمال این که مدت زمان بیشتری را در صفحات بمانید بسیار بیشتر از آن است که به آن شبکه اجتماعی رجوع کنید.


کد مطلب: 63638

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63638/احتمال-نمایش-ویدیوهای-اینستاگرام-تیک-تاک-بخش-جست-وجوی-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir