۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۴۰

تخفیف شگفت‌انگیز اپل برای آیپد 10 اینچی

ایتنا- فروشگاه انلاین بست بای دو نسخه آیپد ایر سال 2020 را با تخفیفی بسیار مقرون به صرفه به طرفداران برند اپل به فروش می‌رساند.
تخفیف شگفت‌انگیز اپل برای آیپد 10 اینچی
فروشگاه انلاین بست بای دو نسخه آیپد ایر سال 2020 را با تخفیفی بسیار مقرون به صرفه به طرفداران برند اپل به فروش می‌رساند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به تازگی فروشگاه انلاین بست بای نسل فعلی آیپد‌های 10.2 اینچی را با تخفیفی شگفت انگیز به فروش می‌رساند. به این‌ترتیب نسخه 32 و 128 گیگابایتی این تبلت در سال جاری به‌ترتیب از 300 تا 380 دلار قیمت گذاری شده است.
 
قیمت‌های در نظر گرفته شده توسط این فروشگاه برای این دو محصول که تنها چند ماه از تاریخ رونمایی شان می‌گذرد بسیار مقرون به صرفه است. همچنین اختلاف قیمت ناچیز میان این نسخه موجب شده است که آن دسته از افرادی که بابت پر شدن زود هنگام فضای گجت‌های خود نگران هستند می‌توانند به خرید نسخه 128 گیگابایتی فکر کنند.
 
 
 
آیپد 2020 نسبت به نسخه سال گذشته اش تغییر چشم گیری نداشته است اما این امر به معنای کاربردی نبودن این تبلت نیست. صفحه نمایش بزرگ‌تر این محصول برای تماشای فیلم بسیار مناسب است و پردازنده پر سرعت‌تر A12 بایونیک این تبلت را برای انجام بازی و چند وظیفه به صورت همزمان مناسب کرده است. علاوه بر این عمر باتری نیز سری نسبت به نسخه‌های گذشته بیشتر شده است.
 
شاید بتوان یکی از نقطه ضعف‌های این نسخه از آیپد‌ها را طراحی نه چندان خلاقانه آنها دانست. کناره‌های نه چندان ظریف و عم پشتیبانی از لوازم جانبی نظیر کیبورد Magic و نسل دوم قلم Pencil موجب شده است که این محصول به دید برخی از کاربران هیجان انگیز نباشد.
 
نسخه 32 گیگابایتی این تبلت برای آن دسته از کاربرانی که بیشتر به تماشای ویدیو‌های آنلاین می‌پردازند بسیار مناسب است. با این حال توصیه می‌شود که کاربران علاقه مند به بازی یا ذخیره محتواهای بسیار زیاد روی تبلت‌ها حتما نسخه 128 گیگابایتی را خریداری کنند. با این حال اگر فناوری‌های به کار رفته در این تبلت شما را راضی نمی کند، می‌توانید خرید آیپد ایر را در نظر بگیرید.
 
کد مطلب: 63637
نام شما
آدرس ايميل شما