۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۱
با هدف رقابت با گوگل و مایکروسافت؛

زوم اپ ایمیل و تقویم عرضه می‌کند

ایتنا - حرکت به سمت عرضه اپ‌های ایمیل و تقویم می‌تواند به زوم برای حفظ جایگاهش در آینده که مردم پس از واکسیناسیون کووید-19 به محل کارشان برگردند کمک کند.
زوم اپ ایمیل و تقویم عرضه می‌کند
بنابر آنچه در دوران همه‌گیری کرونا تجربه شده است، مدیریت جلسات Zoom به طور جدی نیازمند یک تقویم است، قابلیتی که در حال حاضر معمولا از طریق اپ‌های Outlook یا Google Calendar انجام می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ZDNet، این وضعیت ممکن است در آینده نزدیک تغییر یابد چرا که به نظر می‌رسد زوم قصد دارد تمرکز خود را از صرفا ویدئو کنفرانس به خدمات ایمیل و تقویم نیز بسط دهد تا از فرصت حاصل از پاندمیک کرونا که باعث رشد خیره‌کننده آن شد و این واقعیت که اکنون به یک برند محبوب خانواده‌ها تبدیل شده بهره لازم را ببرد.
 
بنا بر گزارش وبسایت The Information، زوم در حال کار بر روی یک سرویس وب ایمیل است که در سال 2021 عرضه نماید، و برای بلندمدت هم سرویس تقویم را در نظر گرفته است.
 
زوم از 3.5 تریلیون جلسه دقیقه در سال پشتیبانی می‌کند، و میزبان بیش از 300 میلیون شرکت‌کننده در جلسات روزانه است، که بیش از سه برابر 1 تریلیون دقیقه تماس ویدئویی سالانه توسط Google Meet در سال 2020 بوده است.

 

حرکت به سمت عرضه اپ‌های ایمیل و تقویم می‌تواند به زوم برای حفظ جایگاهش در آینده که مردم پس از واکسیناسیون کووید-19 به محل کارشان برگردند کمک کند.
 
این رویکرد پتانسیل تبدیل کردن زوم به یک پلتفرم بهره‌وری سازمانی را دارد تا به رقابت با Microsoft Office 365  و Google Workspace بپردازد.
 
در حوزه سازمانی، این حرکت می‌تواند به فراتر رفتن این شرکت از حوزه‌های صوت، ویدئو و ارتباطات یکپارچه و قلمرو سنتیش کمک نماید تا وارد رقابت با سیسکو، مایکروسافت و آوایا شود. و از این طریق می‌تواند به یک برند مصرف‌کننده‌‌محورتر تبدیل شود.
 
البته، زوم با ارزش 1.9 میلیارد دلاریش می‌تواند می‌تواند به فکر یک تملک دیگر پس از تملک Keybase (تولیدکننده سیستم ذخیره‌سازی ابری و پیامرسانی کاربر به کاربر) باشد. و در حوزه کسب و کارهای کوچک و مصرفی هم به آمازون، اپل و فیس‌بوک به عنوان حریفان کلیدی خود می‌نگرد.
 
کد مطلب: 63613
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام