۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰

کوپه آلفا ایس، یک خودروی برقی جمع و جور و باحال

ایتنا - ایس کوپه باریک آلفا در این تصاویر به رنگی با نام «آبی اسرافیلی» متالیک دیده می‌شود. فضای حمل بار در این خودرو در زیر کاپوت و صندوق عقب آن طراحی شده است.
کوپه آلفا ایس، یک خودروی برقی جمع و جور و باحال
به نظر می‌رسد که خودروهای برقی چپ و راست رونمایی می‌شوند، که البته برخی از آنها محصول شرکت‌های جدیدی هستند که می‌خواهند در بازار خودروسازی برای خود جایگاهی بیابند. یک شرکت جدید به نام Alpha Motor Corporation از EV جدیدش رونمایی کرده است که برای افرادی طراحی شده که یک خودروی کوچک برای استفاده شهری می‌خواهند. این دستگاه Ace Coupe نامیده می‌شود، و سبک طراحی آن «ژاپنی کلاسیک» است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، آلفا می‌گوید که ایس کوپه ترکیبی از چندمنظورگی، عملکردپذیری، و پایداری است و ساختار آن به صورت کامپکت طراحی شده تا از استیلهای مختلف بدنه پشتیبانی کند. این شرکت می‌گوید که این پلتفرم از کوپه، سدان، و انواع کراس‌اوور پشتیبانی می‌کند. پلتفرم مدولاری که این خودرو از آن استفاده می‌کند دنباله‌ای از Alpha ICON EUV است که قبلا معرفی شده بود.

 

ایس کوپه باریک آلفا در این تصاویر به رنگی با نام «آبی اسرافیلی» متالیک دیده می‌شود. فضای حمل بار در این خودرو در زیر کاپوت و صندوق عقب آن طراحی شده است. ابعاد تقریبی این خودرو 4.2 متر طول، 2.4 متر عرض، و 1.45 متر ارتفاع است. در نگاه اول به ذهن می‌رسد که صندلی‌های عقب آن اصلا مناسب نشستن سرنشینان نیستند، ولی آلفا توضیح داده است که این «صندلی‌های عقب کامپکت» برای قرار دادن بارهای دم دستی طراحی شده‌اند.
 
فضای داخلی آن جذاب است و یک ظاهر بسیار مینیمالیستی دارد. این خودرو متکی بر یک نمایشگر مرکزی بزرگ است که کنترل‌های رابط کاربری را در بر گرفته است، که می‌تواند با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی متعلق به مالک همگام‌سازی یا تعویض شود.

 

یکی از تصاویر آن نشان می‎‌دهد که پک باتری این خودرو زیر بدنه آن تعبیه شده تا فضای داخلی آن بهینه‌سازی شود. اطلاعاتی درباره قدرت، عملکرد، پاورترین، برد رانندگی یا سرعت شارژ آن منتشر نشده است. حتی زمان عرضه تجاری آن نیز اعلام نشده است، اما این شرکت وعده داده که در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری درباره ایس کوپه و سایر ورژنهای ایس ارائه خواهد کرد. امکان رزرو خرید از آن از طریق نشانی reservemyace@alphamotorinc.com مهیا شده است.  
 
 
کد مطلب: 63607
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام