۱
۰
plusresetminus
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۳
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران:

خودرو دیگر گران نمی‌شود!

ایتنا - نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: خودرو جذابیت سرمایه‌گذاری را از دست داده است. پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که قیمت خودرو دیگر گران نمی‌شود.
خودرو دیگر گران نمی‌شود!

قیمت خودرو در حال کاهش است. روز سه‌شنبه فعالان بازار گزارش دادند که قیمت پراید نسبت به روز قبل ارزان‌تر شده است. علت کاهش قیمت خودرو در بازار چیست؟ فروشندگان خودرو می‌گویند کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی به دو عامل ارتباط دارد:

1- افزایش میزان تولید از سوی خودروسازان و عرضه خودروها به بازار
2- احتمال شکسته شدن قفل واردات خودرو در سال ۱۴۰۰

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو هم روند کاهش قیمت خودرو را تایید می‌کند.

به گفته اسد کرمی، قیمت خودرو هفته آینده مجدد ارزان می‌شود، چراکه در بازار هیچ خریدار و فروشنده‌ای نیست. البته ارزان شدن خودروها دست ما نیست اما پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که قیمت خودرو دیگر گران نمی‌شود.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو معتقد است: بازار خودرو در حالت رکود و خودرو جذابیت سرمایه‌گذاری را از دست داده است.

شاهین و تارا جایگزین خودروهای بی‌کیفیت می‌شود
این فعال بازار در پاسخ به این پرسش که آیا مردم خودرو بخرند یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: توصیه ما این است که متقاضیان واقعی و مصرف‌کنندگان خودرو بخرند. یعنی کسانی که قصد مصرف شخصی خودرو دارند، خودو بخرد. چرا که خودروسازان گام موثری برای عرضه خودرو به بازار برداشتند.

کرمی اظهار کرد: دو خودرو شاهین و تارا جایگزین خودروهای بی‌کیفیت می‌شود و با عرضه آن به بازار نظر مردم دوباره به صنعت خودرو جلب می‌شود.

منبع: تجارت نیوز
کد مطلب: 63538
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Romania
باید ارزان بشود
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام