۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵
هشدار آمریکا؛

استفاده از محصولات چینی ریسک امنیتی است!

ایتنا - وزارت امنیت داخلی آمریکا هشدار داد همه تجهیزات و خدماتی که به شرکت‌های چینی مرتبطند باید یک ریسک امنیت سایبری و یک ریسک تجاری قلمداد شوند.
استفاده از محصولات چینی ریسک امنیتی است!

وزارت امنیت داخلی آمریکا به شرکت‌های آمریکایی درباره استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری و خدمات دیجیتالی که توسط شرکت‌های چینی ایجاد شده یا به آنها مرتبطند، هشدار داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مقامات آمریکایی درباره همه روش‌هایی که دولت چین و عاملانش برای هدف گرفتن شرکت‌ها و دانشگاه‌های آمریکایی به منظور سرقت مالکیت معنوی استفاده می کنند، صحبت می‌کنند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد محصولات چینی ممکن است حاوی بدافزار بَک دور یا مکانیسم مخفی جمع آوری اطلاعات باشند که می تواند توسط مقامات چینی برای جمع آوری اطلاعات از شرکتهای غربی و گذاشتن آنها در اختیار رقبای چینی به منظور تامین اهداف اقتصادی چین به ضرر کشورهای دیگر استفاده شود.

این وزارتخانه هشدار داد همه تجهیزات و خدماتی که به شرکتهای چینی مرتبطند باید یک ریسک امنیت سایبری و یک ریسک تجاری قلمداد شوند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرده که قوانین امنیت ملی چین اجازه می دهد دولت این کشور شرکت‌ها و شهروندان چینی را وادار کند محصولاتشان را دستکاری کرده و در جاسوسی و سرقت مالکیت معنوی مشارکت کنند و این شیوه را سرقت اطلاعات تحت حمایت دولت چین توصیف کرده است.

چاد اف ولف، وزیر موقت امنیت داخلی آمریکا دوشنبه هفته جاری در اظهاراتی چین را یک خطر واضح برای دموکراسی آمریکا توصیف کرد.

توصیه امنیتی وزارت امنیت داخلی آمریکا کمتر از یک ماه پیش از تغییر دولت و روی کار آمدن جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا صادر شده که انتظار می رود فرد مورد نظر خود را برای وزارت امنیت داخلی معرفی کند.

در دوران ترامپ مقامات آمریکایی به مقابله با آنچه که دزدی معنوی چین از شرکت‌های آمریکایی می‌خواندند، متمرکز شدند.

بر اساس گزارش زدنت، کریستوفر ری، مدیر اف بی آی در مصاحبه با فاکس نیوز در ژوییه ۲۰۲۰ گفته بود نیمی از ۵۰۰۰ پرونده ضد جاسوسی این سازمان مربوط به سرقت فناوری آمریکایی توسط چینی هاست.
کد مطلب: 63525
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
این امریکایی های آدم کش از پیشرفت چین خیلی وحشت کردند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام