۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۹

بررسی چالش‌های کسب ‌و کار بنگاه‌ها

ایتنا - نتایج حاصل شده از پایش فضای کسب ‌و کار در سامانه بهین‌یاب به‌طور منظم و شفاف اعلام می‌شود.
بررسی چالش‌های کسب ‌و کار بنگاه‌ها
مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالان و صاحب‌نظران می‌توانند چالش‌های کسب ‌و کار بنگاه‌های اقتصادی را در سامانه بهین‌یاب وارد کنند تا مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

به گزارش ایتنا از ایرنا، احمد تشکینی افزود: در راستای ارزیابی، پایش و بهبود مستمر فضای کسب ‌و کار، این وزارتخانه صفحه مربوط به پرسش‌نامه چالش‌های کسب‌ و کار بنگاه‌های اقتصادی را به منظور دریافت نظرات فعالان تولیدی و تجاری و صاحب‌نظران حوزه صنعت، معدن و تجارت در سامانه بهین‌یاب ایجاد کرده است.
وی بیان‌داشت: از همه افراد مطلع در تشکل­‌ها و تولیدکنندگان صنعتی و معدنی و همچنین اصناف و تجار درخواست می­‌شود با مراجعه فصلی (سه ماهه) به سایت بهین­ یاب به آدرس https://behinyab.ir و ورود به بخش "پایش فضای کسب ­وکار" نسبت به تکمیل پرس‌شنامه و ثبت اطلاعات در این صفحه مبادرت کنند.
 
تشکینی گفت: این اطلاعات می­‌تواند در تبیین وضعیت کسب‌ و کار و ارزیابی تحولات ایجاد شده در بخش به این وزارتخانه کمک شایانی کند.
این مسوول خاطرنشان‌کرد: نتایج حاصل شده از پایش فضای کسب ‌و کار در سامانه بهین‌یاب به‌طور منظم و شفاف اعلام می‌شود.
وی ادامه‌داد: در این پایش هم به موضوعات داخل وزارتخانه و هم سایر دستگاه‌ها پرداخته شده است.

گفتنی است رییس‌جمهوری در جلسه هیئت دولت، با تاکید بر اهمیت کسب و کار و رونق تولید و تجارت، از همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های اقتصادی خواست به منظور رونق کسب‌وکار، اشتغال و جهش تولید، برنامه‌ریزی کنند.

همچنین در یکصد و هشتاد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی، رییس‌جمهوری بر اولویت تدوین لایحه بودجه بر اساس واقعیت‌های اقتصادی و در عین حال تداوم برنامه‌های توسعه کشور، رشد و رونق تولید و ایجاد گشایش در معیشت مردم و اقشار کم برخوردار تاکید کرد.
 
کد مطلب: 63518
برچسب ها: کسب و کار
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام