۰
plusresetminus
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۹

نوکیا یکی از بهترین همراه‌های هوشمند مقرون به صرفه را راهی بازار کرد

ایتنا- شیائومی در حال حاضر در زمینه ساخت بهترین همراه‌های هوشمند ارزان قیمت در رتبه اول قرار دارد اما به نظر می‌رسد که این جایگاه با ورود رقیب توانمندی به نام نوکیا در حال تغییر است.
نوکیا یکی از بهترین همراه‌های هوشمند مقرون به صرفه را راهی بازار کرد
شیائومی در حال حاضر در زمینه ساخت بهترین همراه‌های هوشمند ارزان قیمت در رتبه اول قرار دارد اما به نظر می‌رسد که این جایگاه با ورود رقیب توانمندی به نام نوکیا در حال تغییر است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از techradar، کمپانی اچ ام دی گلوبال به عنوان کمپانی مادر همراه‌های هوشمند نوکیا به تازگی از نوکیا 5.4 رونمایی کرد. این همراه هوشمند مقرون به صرفه با قابلیت‌های فراوان از اواخر سال 2020 در بیشتر بازار‌های جهان عرضه خواهد شد.
 
قیمت در نظر گرفته شده برای نوکیا 5.4 حدود 230 دلار است. اچ ام دی گلوبال اعلام کرده است که این دستگاه از 25 دسامبر در برخی بازار‌ها عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه آن در اتحادیه اروپا حدود سال جدید میلادی خواهد بود.
 
نوکیا 5.4 هنوز آزمایش نشده است و نمی توان آن را با همراه‌های هوشمند رقیب از برند شیائومی مقایسه کرد اما مشخصات داخلی آن نشان می‌دهد که شانس زیادی وجود دارد که دستگاه یاد شده بتواند در جایگاه برترین همراه‌های هوشممند مقرون به صرفه بازار قرار بگیرد.
 
 
 
صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای نوکیا 5.4 از نوع ال سی دی 6.39 اینچی با رزولوشن HD+ است. دوربین سلفی این دستگاه نیز مانند اغلب همراه‌های هوشمند جدید اچ ام دی گلوبال در قسمت بالا و سمت راست صفحه نمایش قرار گرفته است. طراحی این همراه هوشمند کاملا استاندارد است و برجستگی دوربین دایره ای شکلی برای سنسورهای دوربین عقب در بدنه پشتی آن تعبیه شده است.
 
دوربین سفلی 16 مگاپیکسلی و چهار دوربین 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی با کارایی‌های متفاوت در بدنه پشتی آن قرار دارند. یکی از قابلیت‌های جذاب این همراه هوشمند توانایی افزودن واترمارک‌های شخصی سازی شده به عکس‌ها است. به این ترتیب کاربران می‌توانند امضای شخصی خود را روی عکس‌های ثبت شده جای بدهند.
 
باتری در نظر گرفته شده برای نوکیا 5.4 به ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی است و اچ ام دی گلوبال مدعی شده است که این همراه هوشمند با یک باز شارژ می‌تواند 4 روز دوام بیاورد. علاوه بر این پردازنده این عمراه هوشمند از نوع اسنپ دراگون 662 است که در موتو G9 نیز به کار رفته بود. با این حال هنوز اطلاعاتی در رابطه با رم و حافظه داخلی آن در دسترس نیست.
 
در اخر، سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این همراه هوشمند اندروید 10 است ولی از آنجایی که نوکیا به روز رسانی‌های سیستم عامل را با سرعت هر چه تمام تر برای همراه‌های هوشمند خود عرضه می‌کند پس می‌توان انتظار داشت که اندروید 11 برای این گجت نیز عرضه شود.
 
کد مطلب: 63474
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام