۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۲

خدمات غیرحضوری مخابرات

ایتنا - ​​​​​​​به‌منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات می‌توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات مانند ۲۰۰۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۲۰، ۱۱۸، ۲۰۲۱، ۲۰۱۰ و سایر امکانات استفاده کنند.
تمهیدات مخابرات برای پیشگیری از شیوع کرونا

در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می‌شود، می‌توان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کرد. با استفاده از کد دستوری  *۲۰۲۰#پیش ثبت‌نام تلفن ثابت، پیش ثبت‌نام سرویس اینترنت، تمدید و خرید ترافیک سرویس اینترنت، مانده اعتبار سرویس اینترنت، تغییر رمز پنل  e-Careو پرداخت صورتحساب تلفن ثابت انجام می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شیوع ویروس کرونا فرصت مغتنمی برای یک مانور واقعی و معرفی سامانه‌های غیرحضوری شرکت مخابرات برای رفاه حال همشهریان بود. بنا بر اعلام مخابرات منطقه تهران، در راستای مشتری‌مداری و با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از سلامتی همکاران و شهروندان و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می‌توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات مانند ۲۰۰۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۲۰، ۱۱۸، ۲۰۲۱، ۲۰۱۰ و سایر امکانات استفاده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کنند.

سامانه ۲۰۰۰ جهت دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و وصل آنی، سامانه ۲۰۱۱۷ جهت رفع خرابی خطوط تلفن ثابت، سامانه ۲۰۱۰ جهت پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکین تجاری، سامانه ۱۱۸ جهت اطلاعات تلفنی، ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی و سامانه ۲۰۲۰ جهت فروش و پشتیبانی و خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت در مخابرات منطقه تهران در دسترس شهروندان است.

همچنین شهروندان تهرانی جهت دریافت و پرداخت صورتحساب قبوض پایان‌دوره و به‌روز تلفن ثابت خود، علاوه بر ۲۰۰۰ می‌توانند "ستاره ۲۰۲۰ مربع" را از طریق تلفن همراه شماره‌گیری کرده و یا به وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir  قسمت "مخابرات من" مراجعه کنند.

سامانه مخابرات من نیز مختص پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پورتال و پیگیری تا حصول نتیجه)، خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت می‌شود.
کد مطلب: 63469
برچسب ها: مخابرات
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام