۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۲
روش‌ها و نکات ساخت پاکت نامه

انواع پاکت پستی با گروه پاکتچی

شما می‌توانید پول نقد، سکه، کارت پستال یا دیگر هدیه‌های این چنینی را با استفاده از این پاکت‌ها تزیین کنید و شکلی زیباتر به هدیه‌های خود ببخشید. مزیت اصلی آن‌ها این است که طرز تهیه پاکت نامه بسیار ساده است و شما با داشتن تعدادی کاغذ رنگی، کمی چسب و مقداری خلاقیت می‌توانید زیباترین پاکت‌ها را بسازید و به دوستان خود هدیه دهید.
انواع پاکت پستی با گروه پاکتچی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در زندگی امروز ما پاکت نامه تنها یک پاکت برای حمل نامه نیست. تنوع طرح‌ها و رنگ‌های این پاکت‌ها باعث شده است که آن‌ها به یک بخش مهم در هدیه‌ها تبدیل شوند. شما می‌توانید پول نقد، سکه، کارت پستال یا دیگر هدیه‌های این چنینی را با استفاده از این پاکت‌ها تزیین کنید و شکلی زیباتر به هدیه‌های خود ببخشید. مزیت اصلی آن‌ها این است که طرز تهیه پاکت نامه بسیار ساده است و شما با داشتن تعدادی کاغذ رنگی، کمی چسب و مقداری خلاقیت می‌توانید زیباترین پاکت‌ها را بسازید و به دوستان خود هدیه دهید. در این مطلب آموزش درست کردن پاکت کرافت و نکات ساخت آن را بیان می‌کنیم تا شما بتوانید پاکت‌هایی بی عیب و نقص بسازید.
روش درست كردن پاكت نامه کرافت ساده
 


هنر کاغذ و تا یا اوریگامی هنری است که با استفاده از آن می‌توانید انواع شکل‌ها را بدون استفاده از چسب و تنها با چند تای ساده در کاغذ بسازید. طرز تهیه پاکت نامه ساده بسیار آسان است و نیازی به استفاده از چسب ندارد. وسایل لازم برای درست كردن پاكت نامه ساده تنها کاغذ رنگی یا طرح دار است. در مرحله اول کاغذ را به صورت مربعی برش بزنید. ابعاد پاکت نامه شما برابر با ابعاد مربع بریده شده خواهد شد. بنابراین اگر قصد دارید پاکت بزرگ‌تری بسازید باید از کاغذهای بزرگ‌تری استفاده کنید.
چگونه هزینه بسته بندی پاکت پستی را کاهش دهیم؟
 برای صرفه جویی در هزینه بسته بندی پاکت پستی روش‌های متعددی وجود دارد که البته در کنار کاهش هزینه‌ها نباید کیفیت بسته ‌بندی را فراموش کرد. در صورت رعایت تعادل میان هزینه و کیفیت بسته بندی پاکت پستی، در کاهش این هزینه حتما موفق عمل کرده‌اید. در این بین چندین روش برای رسیدن به این مقصود وجود دارد که در ادامه ذکر می‌شود:

 1) کاهش زمان بسته بندی به حداقل ممکن
 زمان طلا است و نباید به راحتی آن را از دست داد. اگر بسته بندی پاکت پستی مدت ‌زمان زیادی طول بکشد، علاوه بر آن که وقت زیادی از شما خواهد گرفت، نیروی انسانی بیشتری نیز درگیر کار خواهد بود. برای بهره بردن بیشتر از زمان می‌توان از اتوماسیون استفاده کرد. در این صورت بسته بندی پاکت پستی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و در تحویل محصول نیز سریع‌تر عمل خواهید کرد. توجه به فاکتور زمان موضوع مهمی برای افزایش سود اقتصادی و جلوگیری از هدر رفتن وقت است.
2) توجه به محیط زیست
 بسته بندی پاکت پستی با موادی که به راحتی در محیط زیست بازیافت می‌شوند هزینه کمتری بر دوش شما خواهد تحمیل خواهد کرد. به عبارت بهتر این مواد قابل بازیافت هستند و قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مواد برای بسته بندی دارند؛ در نتیجه استفاده از آن‌ها به معنای کاهش هزینه‌های اقتصادی است.
 از سوی دیگر مصرف کنندگان زیادی هستند که به حمایت از محیط زیست توجه نشان می‌دهند. به همین جهت محصولاتی خرید می‌کنند که بسته بندی پاکت پستی آن‌ها از مواد قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست باشد. اگر شما نیز به این سلیقه مصرف کنندگان توجه کنید، می‌توانید فروش خوبی را رقم بزنید.

3) عمده خرید کنید
در بسته بندی پاکت پستی هر چقدر که خرید بیشتر و عمده‌تری داشته باشید، هزینه‌های بسته بندی نیز کاهش خواهد یافت و قیمت هر بسته بسیار ارزان‌تر تمام خواهد شد. اما اگر حجم سفارش کم باشد، قیمت بیشتری باید بپردازید. ذکر این نکته مهم است که نباید به بهانه کاهش هزینه‌ها تعداد بسیار زیادی بسته بندی پاکت پستی خریده و انبار کنید. این کار اصلا اقتصادی نیست.
 همچنین در دنیای امروز که دنیای بازاریابی و خلاقیت است، هر روز باید بسته بندی پاکت پستی در طرح‌های زیبا و خلاقانه به بازار ارائه شود تا بتوان بازار محصول پرفروشی به دست آورد. از سوی دیگر خرید عمده بسته بندی پاکت پستی نیاز به فضایی برای نگهداری از آن دارد. توجه به تهیه فضای مناسب نیز هزینه دیگری بر دوش شما تحمیل خواهد کرد. به همین دلیل موضوع مهم در خرید عمده توجه به همه جوانب و عدم افراط و تفریط است.

4) انتخاب شرکت بسته بندی
 شرکت‌های مختلفی در زمینه بسته بندی پاکت پستی فعالیت می‌کنند که قیمت‌های متفاوتی برای ارائه خدمات خود در نظر می‌گیرند. در صورتی که شرکتی قیمت مناسب و کیفیت معقولی از خدمات بسته بندی ارائه دهد، نسبت به سایر شرکت‌های بسته بندی ارجحیت دارد و هزینه‌های بسته بندی پاکت پستی را برای شما کاهش خواهد داد. به عبارت دیگر انتخاب درست شرکت بسته بندی به معنای کاهش هزینه‌های بسته بندی پاکت پستی است.

 5)  توجه به وزن بسته بندی پاکت پستی
در راستای  ارسال و حمل و نقل بسته بندی پاکت پستی، توجه به وزن آن اهمیت زیادی دارد. به عبارت دیگر هر چه وزن، حجم و اندازه بسته بندی پاکت کمتر باشد، هزینه حمل و نقل و ارسال آن نیز کمتر خواهد شد و به تبع آن هزینه‌های اقتصادی کاهش خواهد یافت.
 
پاکت نخودی یکی از رایج‌ترین پاکت‌هایی است که در ادارات و سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی برای ارسال نامه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از پاکت‌ها معمولا برای ارسال قراردادها و نامه‌های بیشتر از یک صفحه که امکان تا کردن آن‌ها و قرار دادنشان در پاکت نامه‌های اداری معمولی وجود ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. پاکت نخودی در رنگ‌های کرافت و سفید موجود بوده و در بیمارستان‌ها نیز برای قرار دادن عکس‌های رادیولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل تمامی جزییاتی که باید درباره پاکت نخودی بدانید، بپردازیم.
پاکت نخودی از چه چیزی ساخته شده است؟
 

کاغذی که برای ساخت انواع پاکت نخودی استفاده می‌شود، کاغذ ایرانی یا کاغذ بازیافتی نام دارد. این نوع کاغذ از بازیافت سایر کاغذهای مصرف شده به دست می‌آید و به همین دلیل قیمت آن نسبت به سایر کاغذها کمتر است. در نتیجه قیمت پاکت نخودی نیز نسبت به سایر پاکت نامه‌ها یا پاکت‌های ارسال محصول کمتر است.
با این حال این قیمت ارزان و استفاده از کاغذ بازیافتی نتوانسته کیفیت پاکت نخودی را تحت‌الشعاع قرار دهد. در مجموع می‌توان گفت نسبت به قیمت پاکت‌های نخودی کیفیت و دوام خوبی دارند. هرچند که پاکت‌های نخودی نمی‌توانند از محتویات درونی خود در برابر ضربه یا رطوبت محافظت کنند، اما در مقابل پارگی یا خراش مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.
http://www.activeidea.net
 
 
کد مطلب: 63467
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام