۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۹

اقدام جدید سیگنال برای افزایش امنیت کاربران

ایتن - شیوع ویروس کرونا و دورکاری ناشی از آن استفاده از برنامه‌های گپ ویدئویی گروهی را افزایش داده و سیگنال با رمزگذاری اپلیکیشن خود امنیت آن را بیشتر کرده است.
اقدام جدید سیگنال برای افزایش امنیت کاربران

شیوع ویروس کرونا و دورکاری ناشی از آن استفاده از برنامه‌های گپ ویدئویی گروهی را افزایش داده و سیگنال با رمزگذاری اپلیکیشن خود امنیت آن را بیشتر کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، سیگنال پیش از این از رمزگذاری پیام‌های رد و بدل شده از طریق این اپلیکیشن خبر داده بود تا اشخاص ثالث نتوانند به آنها دسترسی یابند. حالا این خدمات با عرضه تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن سیگنال ارتقا یافته و تمامی تماس‌های ویدئویی گروهی این اپلیکیشن هم رمزگذاری می‌شوند.

با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته برخی اپلیکیشن‌های جلسات ویدئویی گروهی مانند زوم با مشکلات امنیتی روبرو شده بودند، سیگنال با تمهید تازه خود امیدوار است جلوی سرقت و نشت اطلاعات کاربرانش را بگیرد.

این خدمات تنها بر روی آخرین نسخه از اپلیکیشن سیگنال در دسترس است. البته خدمات گپ ویدئویی برنامه سیگنال از حداکثر ۵ کاربر پشتیبانی می‌کند و لذا برای برگزاری نشست‌های دسته جمعی یا اداره کلاس‌های آنلاین مناسب نیست. البته سیگنال اعلام کرده که در آینده بر تعداد افراد مورد پشتیبانی در گپ گروهی این اپلیکیشن می‌افزاید.
کد مطلب: 63438
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام