کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارینسو، سایت تخصصی کاریابی در حوزه IT

26 آذر 1399 ساعت 17:28

دانش‌آموختگان و متخصصان IT و حوزه‌های نزدیک به آن می‌توانند با مراجعه به سایت کارینسو و یا معرفی آن به خویشاوندان و دوستان خود، موجبات آشنایی خود و آن‌ها را با فرصت‌های تازه شغلی فراهم کنند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کارینسو به نشانی www.karinsoo.com سایت کاریابی متخصصان و دانش‌آموختگان حوزه‌های IT و دیجیتال مارکتینگ آغاز به کار کرد.

سایت کارینسو  شامل بخش‌های مجزایی برای نشر آگهی‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف  IT برای یافتن کارکنان متخصص و ثبت نام کارجویان برای ارسال رزومه و یافتن شغل می‌شود.
حوزه‌هایی که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند در آن آگهی‌های کاریابی خود را منتشر کنند عبارت‌ است از: برنامه‌نویسی و نرم‌افزار، شبکه، هوش مصنوعی، دیجیتال مارکتینگ، گرافیک، برق و الکترونیک، مالی و حسابداری، فروش و بازاریابی.

کارینسو همچنین بخش‌‌هایی برای انتشار محتوای مرتبط با مشاغل IT مانند مقالات و ‍پ‍رسش و پا‍سخ دارد.
کاربران سایت می‌توانند سوالات خود را در زمینه‌های مختلف مشاغل حوزه IT مطرح کرده تا کاربران باتجربه به آن‌ها پاسخ دهند.

ایجاد رزومه ویدیویی یکی از امکانات وی‍ژه سایت کارینسو است. در این بخش کارجویان می‌توانند رزومه ویدیویی خود را در کنار رزومه متنی برای کارفرمایان ارسال کنند. امکانات ساخت رزومه ویدیویی در این سایت تدارک دیده شده است. رزومه ویدیویی می‌تواند به شکل‌گیری یک تصویر واقعی از کارجو کمک کند.

در بخش از سراسر وب، نمونه آگهی‌های شرکت‌های بین‌المللی برای آشنایی کاربران ایرانی با شرایط استخدام در شرکت‌های بین المللی درج می‌شود. در بخش استخدام‌های دولتی، اعلانات مربوط به استخدام‌ در سازمان‌های دولتی و شرایط شرکت در آزمون‌های استخدامی آن‌ها منتشر می‌شود.

سایت کارینسو بخش‌های دیگری نیز دارد که به تدریج با افزایش کاربران به سایت اضافه خواهند شد.
دانش‌آموختگان و متخصصان IT و حوزه‌های نزدیک به آن می‌توانند با مراجعه به سایت کارینسو و یا معرفی آن به خویشاوندان و دوستان خود، موجبات آشنایی خود و آن‌ها را با فرصت‌های تازه شغلی فراهم کنند.
www.karinsoo.com


کد مطلب: 63437

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63437/کارینسو-تخصصی-کاریابی-حوزه-it

ايتنا
  https://www.itna.ir