۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۸

عرضه قابلیت تشخیص موسیقی شازم برای نسخه تحت وب

ایتنا- شازم به تازگی اعلام کرده است که کاربران از این پس ‌می‌توانند از طریق مرورگرهای دسکتاپ نیز از ابزار جستجوی موسیقی شازم استفاده کنند.
عرضه قابلیت تشخیص موسیقی شازم برای نسخه تحت وب
شازم به تازگی اعلام کرده است که کاربران از این پس‌ می‌توانند از طریق مرورگرهای دسکتاپ نیز از ابزار جستجوی موسیقی شازم استفاده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در هنگام استفاده از کامپیوترتان موسیقی گوش‌نوازی می‌شنوید اما نام آن یا خواننده احتمالی اش را نمی‌دانید. پیش از این شما‌ می‌توانستید با باز کردن نرم‌افزار شازم روی تلفن همراه خود و استفاده از ابزار تشخیص موسیقی آن نام هنرمند و موسیقی پخش شده را بفهمید اما به تازگی شازم این قابلیت را برای کاربران دسکتاپ نیز ارائه کرده است.
 
شازم نسخه بتای ابزار تشخیص موسیقی ویژه خود را به تازگی برای مرورگرهای دسکتاپ عرضه کرده است. با این حال این قابلیت در حال حاضر تنها روی مرورگرهای سافاری، کروم و فایر فاکس سیستم عامل‌های مک و کروم کار‌ می‌کند و کاربران ویندوز فعلا از آن بی‌بهره‌اند. جالب است بدانید که نسخه مک نرم‌افزار شازم از سال 2014 در دسترس بوده است.
 
در این میان، شازم روی سیستم عامل iOS نیز تغییرات ظاهری جذابی پیدا کرده است. در این نرم‌افزار بازطراحی شده تمرکز بیشتر روی کشف موسیقی است. علاوه بر این صفحه اصلی این نرم‌افزار مختصر و مفیدتر شده است و دکمه اصلی آن نیز برجسته‌تر دیده می‌شود. همچنین شما‌ می‌توانید با کشیدن صفحه به بالا به بخش My Music بروید.
 
 
 
علاوه بر این از این به بعد کاربران ‌می‌توانند با استفاده از دکمه جستجو به بخش چارت‌های شازم دسترسی داشته است. علاوه بر این اعلان‌های جدیدی نیز برای تلاش‌های از دست رفته و آفلاین موسیقی‌ها وجود دارد. اگر شازم را به نرم‌افزار اپل موزیک متصل کنید بیشتر جستجوهای شما و موسیقی‌هایی که یافته‌اید با این نرم‌افزار همگام می‌شود. همچنین اگر شما موسیقی‌ای را از اپل موزیک پاک کنید، دیگر نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
 
 شازم در اسپاتیفای نیز تغییراتی را اعمال کرده است. برای مقال نسخه جدید این نرم‌افزار آهنگ‌های جستجو شده و تشخیص داده شده بیشتری را به کاربر ارائه‌ می‌کند و اگر اتصال شما به اینترنت قطع شود، سعی‌می کند که با تلاش بعدی شما برای فشار دکمه شازم اتصالات خود را از نو برقرار کند.
 
نسخه 14.2 شازم در حال حاضر برای iOS عرضه شده است. سال گذشته اپل با عرضه 14.2 گزینه‌ای را اضافه کرد که کاربران از طریق آن‌ می‌توانستند از طریق میانبر شازم، موسیقی‌های مورد نظر خود را جستجو کنند.
 
کد مطلب: 63426
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام