کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش : نحوه استفاده از مموجی‌ها در اپل واچ

سايت خبری ايتنا , 5 دی 1399 ساعت 11:17

شما‌ می‌توانید مموجی‌های محبوب آیفون را روی اپل واچ نیز ساخته و استفاده کنید. در ادامه روش استفاده از این قابلیت‌های جذاب آموزش داده شده است.


شما‌ می‌توانید مموجی‌های محبوب آیفون را روی اپل واچ نیز ساخته و استفاده کنید. در ادامه روش استفاده از این قابلیت‌های جذاب آموزش داده شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  howtogeek، پیش از این یاد گرفتیم که چگونه به صورت مستقیم از طریق نرم‌افزار مموجی اپل واچ به ساخت و ذخیره شخصیت‌های مموجی بپردازیم. با این حال نحوه استفاده از مموجی‌ها نیز اهمیت فراوانی دارد که در این بخش به آموزش انجام این کار‌می پردازیم.
 
جالبترین قسمت داشتن مموجی در اپل واچ استفاده از آن به صورت صفحه ساعت جدید است. بعد از فعال کردن این قابلیت، هر بار که مچ دست خود را بلند‌می کنید یا روی صفحه ضربه‌ می‌زنید مموجی یاد شده تغییر حالت‌ می‌دهد. شما‌ می‌توانید هر نوع مموجی را برای استفاده به عنوان صفحه ساعت از طریق نرم‌افزار مموجی انتخاب کنید. برای انجام این کار‌می بایست:
 

 
 
نرم‌افزار مموجی را روی اپل واچ خود باز کرده و یک مموجی انتخاب کنید. صفحه را تا انتها به پایین ببرید و گزینه Create Watch Face را انتخاب کنید. از این پس مموجی یاد شده به عنوان صفحه ساعت جدید و بامزه روی اپل واچ شما نمایان می‌شود.
 
نحوه ارسال استیکر‌های مموجی با استفاده از نرم‌افزار پیام‌ها
پس از ایجاد یک شخصیت مموجی‌می توانید آن را از طریق برنامه پیام‌ها (با استفاده از iMessage) و در حالی که به اعلان پیام پاسخ‌ می‌دهید، ارسال کنید.
 
برای انجام این کار نرم‌افزار پیام‌ها یا Messages را باز کنید و یک مکالمه را انتخاب کنید. صفحه را به پایین بکسید و آیفون استیکرهای مموجی یا Memoji Stickers را پیدا کنید.
 
سپس یک شخصیت مموجی انتخاب کنید. شما‌می توانید تمامی مموجی‌های در دسترس را در این بخش مشاهده کنید. روی یک استیکر ضربه بزنید و آن را به چت ارسال کنید.
 


کد مطلب: 63425

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63425/آموزش-نحوه-استفاده-مموجی-ها-اپل-واچ

ايتنا
  https://www.itna.ir