۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

همکاری مایکروسافت، سونی و نینتندو برای امن‌تر کردن فضای گیمینگ

ایتنا- مایکروسافت، نینتندو و سونی در پی آن هستند تا رقابت دیرینه خود را کنار گذاشته و با ارائه قوانین واحدی برای بهبود تجربه گیمینگ آنلاین تلاش کنند.
همکاری مایکروسافت، سونی و نینتندو برای امن‌تر کردن فضای گیمینگ
مایکروسافت، نینتندو و سونی در پی آن هستند تا رقابت دیرینه خود را کنار گذاشته و با ارائه قوانین واحدی برای بهبود تجربه گیمینگ آنلاین تلاش کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، این کمپانی‌ها به تازگی اصول مشترکی را برای گیمینگ من ترسیم کرده‌اند که به خصوص برای گیمرهای کم سن تر بسیار کاربردی است. این اصول سختگیرانه نیستند اما کاملا مشخص‌ می‌کنند که به هیچ عنوان گیمرهای سمی و سایر اشکال سواستفاده را تحمل نمی‌کنند.
 
این سه کمپانی برای شروع اعلام کرده اند که ابزاری نظیر شخصی سازی، ابزار‌های امنیتی با امکان با استفاده آسان، کدهای رفتاری و سیستم‌هایی را ارائه کنند که از سو استفاده‌ها پیش از وقوع آنها جلوگیری‌می کنند و به این ترتیب فضای امن‌تری را برای بازی کردن ایجاد‌می کنند.
 
این شرکت‌ها همچنین متعهد می‌شوند که برای تقویت ایمنی با دولت، سازمان‌های اعمال قانون و شرکای خود در این صنعت (مانند تابلوهای رتبه بندی) همکاری کنند. آنها بر این باورند که نفرت، آزار و اذیت و استثمار گیمرهای کم سن در صنعت گیمینگ هیچ جایی ندارد.
 
 
 
این غول‌های صنعت بازی در چی آن هستند که گزارش سو استفاده را بر اساس قوانین شفاف و جدید خود آسان تر کنند و اظهار داشته اند که به تمام درخواست‌های قانونی که از جانب سازمان‌های اعمال قانون به آنها ارسال می‌شود، پاسخ خواهند داد و با انها همکاری‌های لازم را خواهند داشت.
 
این قوانین لزوما به تغییر عظیمی در استراتژی هر کدام از این کمپانی‌ها منجر نخواهد شد. بر هیچ کس پوشیده نیست که مایکروسافت، نینتندو و سونی به صورت جداگانه سیستم‌های کنترل والدین، سیاست‌های ضد سواستفاده و معیار‌های دیگری را برای لذت بخش‌تر کردن گیمینگ در اختیار دارند.
 
با این حال این جبهه مشترک‌می تواند صرف نظر از پلتفرم مورد استفاده گیمرها، تناقضات را کاهش دهد به درستی به تعیین انتظارات بپردازد. همان طور که می‌دانید این شرکت‌ها اجازه نمی‌دهند که برخی بازیکنان ناخلف تجربه بازی کردن را برای دیگران خراب کنند.
کد مطلب: 63424
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام