۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

عرضه iOS 12.5 با امکان نمایش اعلان هشدار کرونا برای آیفون‌های قدیمی‌تر

ایتنا- کمپانی اپل به تازگی iOS 12.5 را برای آیفون‌های قدیمی تر عرضه کرد و به این ترتیب کاربران آن دسته از همراه‌های هوشمند‌می توانند از قابلیت‌های جدید این نسخه از قبیل اعلان‌های هشدار قرار گیری در معرض ویروس کرونا استفاده کنند.
عرضه iOS 12.5 با امکان نمایش اعلان هشدار کرونا برای آیفون‌های قدیمی‌تر
کمپانی اپل به تازگی iOS 12.5 را برای آیفون‌های قدیمی‌تر عرضه کرد و به این ترتیب کاربران آن دسته از همراه‌های هوشمند‌می توانند از قابلیت‌های جدید این نسخه از قبیل اعلان‌های هشدار قرار گیری در معرض ویروس کرونا استفاده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  9to5mac، اپل به تازگی نسخه 12.5 سیستم عامل محبوب iOS را برای همراه‌های هوشمند قدیمی‌تر عرضه کرد و همراه با آن امکان نمایش اعلانات مرتبط با قرارگیری در معرض ویروس کرونا نیز به این همراه‌های هوشمند وارد شد. به این ترتیب آن دسته از همراه‌های هوشمند اندرویدی که از iOS 14 پشتیبانی نمی کنند نیز ‌می‌توانند این قابلیت مهم را در اختیار داشته باشند.
 
نسخه 12.5 سیستم عامل iOS  به شما امکان‌ می‌دهد تا از سیستم اعلان‌های قرار گیری در معرض ویروس کرونا برای آیفون قدیمی خود استفاده کنید. البته در دسترس بودن این سیستم در منطقه شما به پشتیبانی از آن توسط سیستم‌های رسمی مراقبت از سلامت محلی مرتبط است.
 
 
 
اما نحوه انجام کار این سیستم این گونه است که هنگامی که کاربر این ویژگی را فعال‌ می‌کند، دستگاه به طور منظم از طریق بلوتوث سیگنل‌هایی را ارسال ‌می‌کند و زمانی که دو فرد در کنار یکدیگر قرار ‌می‌گیرند، تلفن‌های همراهشان این سیگنال‌ها را ضبط و تبادل ‌می‌کنند.
 
اگر تست کرونای شخصی مثبت باشد،‌می تواند داوطلبانه آزمایش خود را به برنامه اعلان منطقه خود گزارش دهد. به همین ترتیب زمانی که در نزدیکی فرد مبتلا به کرونا قرار بگیرید، همراه هوشمند شما با ارسال اعلانی شما را از این امر اگاه‌می کند. همچنین لازم به ذکر است که این سیستم به لحاظ امینیتی مشکلی ندارد و میزان داده‌های جمع آوری شده توسط آن بسیار اندک است.
 
در ادامه اپل همچنین اعلام کرده است که به روز رسانی‌های امنیتی جدیدی همراه با iOS 12.5 برای آیفون‌های قدیمی عرضه شده است و برای همین به روز رسانی به این نسخه به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود. اپل همچنین سیستم عامل watchOS 6.3 برای نسخه‌های قدیمی اپل واچ عرضه کرد که آن هم شامل به روز رسانی‌های امنیتی مهمی بود.
 
کد مطلب: 63421
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام