۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۰

ساخت ساعت هوشمندی 40 دلاری با امکانات یک پرچم‌دار

ایتنا- ساعت هوشمندی 40 دلاری با قابلیت‌های بسیار جذاب و کارآمد از قبیل‌اندازه گیری میزان فشار و سطح اکسیژن خون این روز‌ها نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.
ساخت ساعت هوشمندی 40 دلاری با امکانات یک پرچم‌دار
ساعت هوشمندی 40 دلاری با قابلیت‌های بسیار جذاب و کارآمد از قبیل‌اندازه گیری میزان فشار و سطح اکسیژن خون این روز‌ها نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی معرفی گجت‌های ارزان قیمت و در عین حال کارآمد به منظور هدیه دادن به عزیزان در وب‌سایت‌های تخصصی رونق گرفته است و در این بین ساعت هوشمندی 40 دلاری به نام Smart Fit Multi-Functional Wellness & Fitness Watch با قابلیت‌های ویژه خود مورد توجه قرار گرفته است.
 
این ساعت هوشمند مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد تمامی قابلیت‌های یک ساعت هوشمند پرچم دار و با برند جهانی را به کاربران عرضه می کند. 15 قابلیتی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است به افراد کمک می کند که زندگی روزمره خود را بهتر از گذشته مدیریت کنند.
 
این ساعت هوشمند ضربان قلب، میزان فشار خون، سطح اکسیژن قدم‌های روزانه و کالری کاربر را‌اندازه می گیرد و از این طریق اطمینان حاصل می کند که کاربر به تمامی داده هایی که به منظور یک زندگی ساده تر نیاز دارد دسترسی دارد و در عین حال می تواند با پرداخت پول کم برای این ساعت هوشمند، باقی پولی که برای تعطیلات سال نو به آن نیاز دارد را ذخیره کند.
 
 
 
علاوه بر این ساعت هوشمند مورد نظر به لحاظ طراحی و راحتی نیز زبان زد کاربران است. برخورداری از قابلیت هایی نظیر مقاومت در برابر تعریق بدن و رطوبت موجب شده است که شما بتوانید از  ساعت هوشمند در هر مکان و هر زمان که مایل هستید استفاده کنید. برای مثال می توانید موقع فعالت ورزشی در باشگاه یا حتی دوش گرفتن نیز از آن استفاده کنید.
 
علاوه بر این شما می توانید تماس‌های صوتی و پخش موزیک را با استفاده از این ساعت کنترل کنید و تمامی اعلانات همراه هوشمند خود را از ضفحه نمایش 1.3 اینچی صیغلی این ساعت دریافت کنید. علاوه بر این تمامی این‌ها رنگ‌های متنوع از قبیل سیاه، سفید، صورتی،آبی، خاکستری و قرمز این ساعت موجب شده است که به راحتی بتوانید آن را با سلیقه خود همخوان کنید.
 
ساعت‌های هوشمند میتواند به عنوان یک گزینه برای هدیه دادن به عزیزان باشد. در عین حال خرید آن برای یکی از اعضای خانواده یا دوستان شما نیازمند صرف هزینه گزافی نیست. ساعت Smart Fit Multi-Functional Wellness & Fitness Watch که معمولا قیمت آن 149 دلار بوده است این روزها تنها به قیمت 40 دلار به فروش می رسد.
 
کد مطلب: 63390
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام