۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۲۵

امکان توقف از راه دور بازی‌ها برای والدین در نرم‌افزار Xbox Family

ایتنا- به تازگی نرم‌افزار Xbox Family به قابلیت جدیدی مجهز شده است که والدین با استفاده از آن می توانند در هر زمان که ایل باشند با استفاده از همراه هوشمند خود بازی فرزندشان را روی این کنسول متوقف کنند.
امکان توقف از راه دور بازی‌ها برای والدین در نرم‌افزار Xbox Family
به تازگی نرم افزار Xbox Family به قابلیت جدیدی مجهز شده است که والدین با استفاده از آن می توانند در هر زمان که ایل باشند با استفاده از همراه هوشمند خود بازی فرزندشان را روی این کنسول متوقف کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اکس باکس به تازگی روش جدیدی را در اختیار والدین قرار داده است تا از این طریق بتوانند نظارت بیشتری روی نحوه بازی کردن کودکانشان با این کنسول داشته باشند. این کمپانی به تازگی قابلیتی را معرفی کرده است که به والدین اجازه می دهد که از طریق تلفن همراه هوشمند خود بازی کودکانشان را متوقف کنند.
 
این قابلیت حدید در به روز رسانی اخیر نرم افزار Xbox Family به بخش تنظیمات آن افزوده شده است. اکس باکس اعلام کرده است که ویژگی یاد شده به والدین اجازه می دهد که به صورت موقت زمان استفاده از صفحه نمایش فرزندانشان را حتی در صورت پر نشدن محدودیت استفاده روزانه شان، مسدود کنند. زمانی که این قابلیت مورد استفاده قرار بگیرد، کودکان پیامی را تحت عنوان «زمان بازی شما تمام شده است» مشاهده می‌کنند.
 
 
 
علاوه بر این اکس باکس به منظور افزایش رضایت والدین از این کنسول و خاطر جمع کردن آنها در رابطه با محوه کنترلشان روی فرزندان خود به تازگی قابلیت جدید دیگری را نیز به نرم افزار Xbox Family افزوده است. این ویژگی با هدف کمک به والدین در مدیریت خرید‌های بازی یا انجام تراکنش‌های درون بازی توسط فرزندانشان ارائه شده است.
 
این ویژگی جدید که Ask to buy نام دارد در حال حاضر روی این کنسول بازی محبوب فعال است و والدین می توانند با مراجعه به نرم افزار Family Settings خرید‌های احتمالی انجام شده را از طریق تلفن همراه هوشمند خود بازبینی کنند و به این ترتیب بتوانند با جلوگیری از خرید‌های بیهوده به اقتصاد خانواده کمک کنند.
 
کد مطلب: 63387
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام