۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۸

به اشتراک‌گذاری تصاویر استریت ویوو برای کاربران گوگل مپ مجاز شد

ایتنا- کمپانی گوگل قابلیت تصویر برداری استریت ویوو با استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند‌اندرویدی را برای کشورهای بیشتری فعال می کند.
به اشتراک‌گذاری تصاویر استریت ویوو  برای کاربران گوگل مپ مجاز شد
کمپانی گوگل قابلیت تصویر برداری استریت ویوو با استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند‌اندرویدی را برای کشورهای بیشتری فعال می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی گوگل قابلیت تصویر برداری استریت ویوو را برای کشورهای بیشتری فعال می کند. این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که جدید ترین نسخه بتای استریت ویو با ابزار جدیدی به نام تصاویر متصل به هم ارائه شده است. این ابزار به همه کاربران اجازه می دهد که تصاویر محله خود را بدون نیاز به دوربین 360 درجه و تنها با استفاده از از تلفن همراه‌اندروید خود به ثبت برسانند.
 
شما برای ایجاد عکس‌ها تنها می بایست در حین قدم زدن در خیابان یا جاده ای ویژه یک سری عکس از آنجا تهیه کنید. این تصاویر با استفاده از فناوری ARCore که توسط گوگل برای تجربه Live View AR مورد استفاده قرار گرفته است، به ثبت می رسند. از آنجا به بعد کافی است تا باقی کارها به نرم افزار گوگل بسپارید.
 
 
 
این کمپانی اعلام کرد: «پس از ثبت تصاویر و انتشار آنها از طریق برنامه Street View ، ما بطور خودكار انها را چرخانده، موقعیت یابی می كنیم و یك سری عکس متصل ایجاد می كنیم. سپس ما آن تصاویر متصل را در مکان مناسب در گوگل مپز قرار می دهیم سپس Street View جدید شما را می‌توان دقیقاً در محلی که برای دیدن و کاوش دیگران در نظر گرفته شده است، یافت.»
 
تصاویر متصل به هم روی نقشه به عنوان نقطه چین آبی دیده می‌شود و شما می توانید با راه رفتن در آن مسیر تصاویر ثبت شده را ببینید. گوگل سالهاستکه  به عموم افراد اجازه داده است که برای قابلیت استریت ویو به ثبت تصاویر بپردازند اما انجام این کار همیشه نیازمند به استفاده از دوربین 360 درجه بوده است.
 
بازکردن این قابلیت برای تمامی افراد دارنده همراه‌های هوشمند‌اندرویدی به گوگل در نشر تصاویری که در گوگل مپز موجود نیست یا نواحی که به صورت دائم تغییر می‌کند، کمک شایانی می‌کند. نسخه بتای تصاویر متصل به هم در حال حاضر روی نرم افزار استریت ویو برای دستگاه‌های‌اندروید سازگار با ARCore در تورنتو، نیویورک و کشورهایی نظیر نیجریه، ‌اندرونزی و کاستا ریکا فعال است. همچنین کشورهای دیگری به زودی به این فهرست افزوده خواهند شد.
کد مطلب: 63386
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام