۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶

امکان ادامه سرویس‌های ارائه خدمات سلامت آنلاین بعد از پایان پاندمی کرونا

ایتنا- یک گروه متشکل از 49 عضو دو حزب به رهبری سناتور برایان شاتز اعلام کرده است که وضعیت کنونی دسترسی توسعه داده شده و پوشش سرویس‌های سلامت می تواند در آینده به یک هنجار تبدیل شود.
امکان ادامه سرویس‌های ارائه خدمات سلامت آنلاین بعد از پایان پاندمی کرونا
یک گروه متشکل از 49 عضو دو حزب به رهبری سناتور برایان شاتز اعلام کرده است که وضعیت کنونی دسترسی توسعه داده شده و پوشش سرویس‌های سلامت می‌تواند در آینده به یک هنجار تبدیل شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، این گروه در نامه‌ای به میچ مک کانل به عنوان رهبر اکثریت سنا و نانسی پلوسی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان و همچنین همتایان اقلیت آنها اعلام کردند که هر قانونی که کنگره به تصویب می رساند باید مقرراتی را شامل شود که سطح فعلی دسترسی به سلامت و پوشش پس از پایان شیوع ویروس کرونا را گسترش دهد.
 
به طور خاص، آنها می‌خواهند اطمینان حاصل كنند كه هیچ محدودیت منطقه‌ای برای دسترسی وجود ندارد و افراد دارای بیمه Medicare می توانند از خانه‌های خود به استفاده از این خدمات ادامه دهند. این مفاد منقضی می‌شود مگر اینکه کنگره قانون دائمی‌تری وضع کند.
 
 
 
برخی از قانونگذاران برجسته ای که از این نامه را امضا کردند شامل سناتورها دیوید سیسیلین، الیزابت وارن ، سوزان کالینز و لیزا مورکوفسکی هستند. در این نامه آمده است: «كنگره باید هم اكنون برای ارائه خدمات بهتر به بیماران و ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در طول بیماری همه گیر و اطمینان از اینكه خدمات سلامت از راه دور پس از دوران همه گیری همچنان به عنوان یك گزینه باقی مانده است، اقدام كند.»
 
استفاده از خدمات سلامت از راه دور در طی همه گیر شدن ویروس کرونا جهش چشمگیری داشت اما همانطور که سناتور شاتز و سایر اعضای این گروه به آن اشاره می کنند، مقررات فعلی عدم اطمینان زیادی را برای ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی باقی می‌گذارد. در این نامه آمده است: «ارتقا سطح سلامت از راه دور به هزینه‌های قابل توجهی - از جمله خرید تجهیزات از قبیل تبلت و وبکم، سیستم عامل‌های سلامت از راه دور، کارکنان اضافی ، آموزش ارائه دهنده خدمات و تغییر در پرونده‌های الکترونیکی بهداشت، صورتحساب و فرایندهای تعامل با بیمار نیاز دارد.
 
البته مشکلاتی نیز در سر راه این طرح وجود دارد که از شاید بزرگ‌ترین آنها این باشد که بسیاری از سازمان‌ها بدون اطمینان بیشتر در مورد آینده پوشش Medicare برای بهینه سازی استفاده و در دسترس بودن سلامت از راه دور در همه این زمینه‌ها سرمایه گذاری نمی‌کنند. با این حال اجماع همه جانبه و بررسی‌های دقیق می تواند این بخش را همچنان پس از شیوع ویروس کرونا سرپا نگه دارد.
 
کد مطلب: 63382
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام