۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

پلیس در رزمایش ترافیکی زمستان از پهپاد استفاده می‌کند

ایتنا - جانشین فرمانده نیروی انتظامی: امسال در رزمایش طرح ترافیکی زمستان علاوه بر بکارگیری بالگردها و خودروها از پهپادها نیز استفاده خواهیم کرد به امید اینکه شاهد تلفات کمتر و امدادرسانی بهتر به مردم باشیم.
پلیس در رزمایش ترافیکی زمستان از پهپاد استفاده می‌کند
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از آغاز طرح رزمایش ترافیکی زمستانه پلیس راهور خبر داد.
وی در این زمینه گفت: امسال در رزمایش طرح ترافیکی زمستان علاوه بر بکارگیری بالگردها و خودروها از پهپادها نیز استفاده خواهیم کرد به امید اینکه شاهد تلفات کمتر و امدادرسانی بهتر به مردم باشیم.

مطابق این گزارش، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال ۹۹ در جمع خبرنگاران افزود: این رزمایش امروز با عنوان قرارگاه سلامت برگزار شده و این در حالی است که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، تمام ملت های جهان به دنبال ارتقای سلامت و امنیت هستند.
وی ادامه داد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در تمام موارد از امنیت و آرامش کاملی برخوردار است اما به جهت شرایط آب و هوایی و زمستان سرد تجربه نشان می دهد که لازم است خطرات احتمالی را پیش بینی و از وقوع آن پیشگیری کنیم که در نهایت منجر به سلامت مردم شود.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: برگزاری رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال ۹۹ یکی از اقدامات مطلوب ناجا و سایر دستگاه هایی است که متولی امنیت و سلامت مردم هستند؛ امروز ۲۰ آذرماه این رزمایش به عنوان یک عبادت، وحدت و همدلی و همچنین طرح آرامش در زمستان آغاز شده است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: بسیاری از جاده های کشور برف گیر هستند و  از این رو بسیاری از خادمان نظام مقدس در نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها به صورت سیال و سیار در جاده ها حضور دارند. درواقع برگزاری این رزمایش به این معناست که تمامی دستگاه های متولی و همچنین نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت خود و همچنین با همدلی برای خدمت به مردم حضور موثر خواهند داشت.
وی ادامه داد: امسال در رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال ۹۹ علاوه بر بکارگیری بالگردها، خودروها از پهپادها نیز استفاده خواهیم کرد به امید اینکه شاهد تصادفات کمتر و امدادرسانی بهتر به مردم عزیز باشیم.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی درخصوص کاهش ترددها در بیش از ۲ هزار نقطه با ۱۰ هزار نیرو حضور پررنگ و موثر دارد. البته بیش از ۹۵ درصد مردم نیز همکاری مطلوبی داشته اند و تمامی مصوبات و پروتکل ها را رعایت کرده اند.
وی ادامه داد: البته لازم است در برخی شهرها فرهنگ سازی صورت بگیرد. نیروی انتظامی در کنترل ترددها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح نیز عملکرد مطلوبی داشته و اگر هم اعمال قانونی صورت گرفته تنها به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده است.
سردار رضایی تصریح کرد: امیدواریم که با اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد کاهش شیوع ویروس منحوس کرونا باشیم.

شرکت ۴۰ هزار نیرو در طرح زمستانه ترافیکی
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا نیز در مراسم آغاز طرح رزمایش ترافیکی زمستانه پلیس راهور اظهار داشت: در این طرح ۴۰ هزار نیرو از امروز در تمامی راه‌های کشور و همچنین گردنه‌های برف خیز حضور خواهند داشت و به شهروندان و سایر ناوگان بار خدمات ارائه خواهند داد.
وی گفت: بیشترین توجه در طرح زمستانه، پنج هزار کیلومتر راه در نقاط حادثه خیز و ۱۲۰ گردنه برف خیز در سراسر کشور است.
 
کد مطلب: 63362
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام