۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۲

قطع فیبر نوری مخابرات علت اختلال در شبکه همراه اول

ایتنا - شبکه همراه اول از ساعاتی پیش در برخی مناطق تهران دچار اختلال شده است و مشترکان این شبکه با قطع و وصلی در دسترسی به اینترنت و مکالمه مواجه هستند.
قطع فیبر نوری مخابرات علت اختلال در شبکه همراه اول


برخی مشترکان اپراتور همراه اول از ساعاتی پیش بروز اختلال و مشکل را در خطوط ارتباطی خود اعلام کرده‌اند. این اختلال سبب قطع و وصلی اینترنت و مکالمات مشترکان شده است.

به گزارش ایتنا از مهر، در این زمینه همراه اول با تایید این اختلال، مشکل ایجاد شده را در برقراری ارتباط تلفنی برخی مشترکان شمال و شمال غرب شهر تهران، به دلیل قطعی فیبرنوری مخابرات استان تهران اعلام کرد.

براساس اعلام این اپراتور، مشکل ارتباطی ایجاد شده در بخش محدودی از شمال و شمال غرب تهران، به دلیل قطعی فیبرنوری مخابرات تهران بین مراکز شیخ فضل‌الله نوری و سلمان فارسی بوده و مشکلی در شبکه همراه اول وجود ندارد. در این زمینه کارشناسان فنی مخابرات در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند.

اوایل هفته جاری نیز شبکه همراه اول در غرب تهران برای برخی مشترکان با اختلال همراه بود که پیگیری ها از این اپراتور حاکی از آن بود که قطع خطوط برق راهداری جاده ای، مشکلاتی را برای سایت های این اپراتور و اختلال دسترسی کاربران، ایجاد کرده است.
کد مطلب: 63337
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام