۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

قرار گرفتن پست شما در بخش اکسپلور اینستاگرام باعث بالا رفتن تعداد لایک‌ها و تعداد بازدید از صفحه شما و در نتیجه افزایش تعداد دنبال کنندگان شما شده و کیفیت صفحه شما را در مقایسه با رقبای شما بالا خواهد برد.
چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگر شما کاربر اینستاگرام هستید و یا به عنوان یک صاحب کسب و کار در اینستاگرام فعالیت دارید قطعاً به دنبال این هستید تا شهرت و محبوبیت صفحه خود را از طریق انتشار محتوا در بخش اکسپلور اینستاگرام افزایش دهید. اما مسئله اصلی در این راه آن است که چگونه می‌توانیم محتوای خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنیم؟
در واقع قرار گرفتن پست شما در بخش اکسپلور اینستاگرام باعث بالا رفتن تعداد لایک‌ها و تعداد بازدید از صفحه شما و در نتیجه افزایش تعداد دنبال کنندگان شما شده و کیفیت صفحه شما را در مقایسه با رقبای شما بالا خواهد برد.
 
کدام محتوا‌ها در بخش اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می‌شوند؟
در واقع نمایش محتواهای ویدئویی و تصویری در اکسپلور اینستاگرام برای تمام کاربران یکسان نیست و بستگی به نوع استفاده آن‌ها از اینستاگرام دارد. در واقع محتوایی که شما در بخش اکسپلور اینستاگرام خود می‌بینید با محتوایی که سایر کاربران می‌بینند متفاوت است. بر اساس الگوریتم اینستاگرام محتوایی که در اکسپلور به شما نمایش داده می‌شود مطابق با سابقه شما در بازدید از صفحات مشابه و یا لایک کردن و کامنت گذاشتن در این صفحات است.
بر خلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می‌کنند پست‌هایی که بیشترین تعداد لایک و کامنت را دارند در اکسپلور به نمایش در می‌آیند، الگوریتم اینستاگرام به این صورت عمل نمی کند و تنها تعداد لایک و کامنت را در نظر نمی گیرد.
در واقع اینستاگرام بر اساس عادات رفتاری شما به صورت مداوم در حال پایش و جمع آوری اطلاعات، سلایق و فعالیت‌های شما است. بر اساس اینکه قبلاً چه پست‌هایی را لایک کرده‌اید، به چه نوع پست‌ها و صفحاتی سر زده‌اید، پست‌هایی که دنبال می‌کنید حاوی چه هشتگ‌ها و منشن‌هایی است و... پست‌ها را در قسمت اکسپلور یا ذره بین به شما نشان می‌دهد.
در ادامه برخی از راه‌هایی که منجر به افزایش شانس شما چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم" در بلاگ سایت رسا را مطالعه کنید.)
 
اکانت‌های قدیمی‌تر شانس بیشتری برای نمایش در بخش اکسپلور دارند
شاید این مورد اهمیت چندانی نداشته باشد اما در الگوریتم‌های اینستاگرام صفحاتی که قدیمی‌تر هستند نسبت به صفحه‌ای که به تازگی ساخته شده، شانس بیشتری برای نمایش در بخش اکسپلور اینستاگرام را دارند. زیرا در مقایسه این صفحات، اینستاگرام امکان جمع‌آوری لایک و کامنت‌های واقعی را برای این گونه صفحات بیشتر می‌داند.
 
فالوور‌های حقیقی و فعال جمع‌آوری کنید.
سعی کنید از طریق اشتراک گذاری محتوای خلاقانه و جدید و همچنین تبلیغ در صفحات مشابه خود، اقدام به جمع کردن فالوور‌های حقیقی نمایید که در صفحه شما فعالیت کنند. زیرا در غیر این صورت از اعتبار صفحه شما کاسته شده و شانس شما برای نمایش در بخش اکسپلور اینستاگرام کاهش  می‌یابد.
 
فالوور‌های خود را به فعالیت در صفحه تشویق کنید
از طریق فعالیت هایی مانند نظرسنجی، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و دعوت سایر دوستان، از کاربران خود بخواهید فعالیتشان را در صفحه‌تان افزایش دهند. به این ترتیب با افزایش لایک و کامنتِ کاربرانتان، شانس شما برای نمایش به کاربرانی با سلایق مشابه و در قسمت اکسپلور، افزایش می‌یابد.
 
محتوای تصویری با کیفیت منتشر کنید
از آنجایی که اینستاگرام یک رسانه اجتماعی تصویری است، بایستی به این فکر کنید که محتوای شما بیشتر بر اساس جذابیت‌های بصری باشد و کاربران را برای ماندن در صفحه اینستاگرام‌تان مجاب کند. به همین منظور اگر برای تولید محتوای اینستاگرام  خود از عکس‌های واقعی استفاده ‌می‌نمایید، سعی کنید تکنیک‌های جذاب عکاسی را یاد بگیرید و از آن‌ها استفاده کنید. در غیر این صورت سعی کنید تولید محتوای خود را برون‌سپاری کرده و از عکاسان حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.
 
در تهیه عکس‌ها خلاق باشید. از نرم‌افزارهای ویرایش عکس استفاده کنید و به عکس‌هایتان جلوه‌های بصری جالب اضافه کنید. سعی کنید از یک روایت داستانی در محتوای خود استفاده کنید و آن‌ها را از لحاظ داستانی به یکدیگر مرتبط کنید. اینگونه فالوور ترغیب می‌شود بقیه عکس‌هایتان را نیز ببیند. تلاش کنید برای برند یا کسب‌وکار خود یک سبک کاری منحصر بفرد جهت تولید محتوا داشته باشد تا به این صورت خود را از سایر رقبا متمایز کنید. در واقع تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا نزد مخاطبینتان محبوب‌تر شده و در نتیجه به سایر کاربران مشابه با آن‌ها نیز پیشنهاد شوید.
 


از هشتگ استفاده کنید
یکی دیگر از روش‌های رایگان و آسان برای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده از هشتگ‌های مناسب است. در این قسمت شما باید سعی کنید هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با کسب و کار شما بوده و در زمره کلماتی باشند که در سطح بالایی توسط کاربران جستجو می‌شوند. البته باید به این نکته دقت کنید که در استفاده از هشتگ‌ها زیاده روی نکنید. اگر طبق الگوریتم‌های اینستاگرام تشخیص داده شود که شما از کلماتی نامرتبط استفاده نموده یا تعداد هشتگ‌های زیادی را استفاده کرده‌اید، در بهره‌وری و امتیاز پیج شما تاثیر منفی خواهد گذاشت.
 
انتشار به موقع محتوا
یکی دیگر از مواردی که به شما در قرار گرفتن قسمت اکسپلور اینستاگرام کمک می‌کند آن است که محتوای خود را در ساعات مناسبی از روز منتشر کنید. به همین منظور محتوای خود را در ساعاتی که احتمال می‌دهید تعداد زیادی از کاربران محتوای شما را مشاهده می‌کنند منتشر کنید. برای این منظور نیاز به آزمون و خطا دارید تا بتواید بهترین زمان‌های انتشار محتوا در صفحه تان را به دست آورید.
 
 
کد مطلب: 63306
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام