۱
۰
plusresetminus
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۷

افزایش ده ریالی نرخ پیامک

ایتنا - براساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برای حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابان، قیمت پیامک ۱۰ ریال گران خواهد شد.
افزایش ده ریالی نرخ پیامک

در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که امروز به مجلس تقدیم شد اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی موظف شده‌اند علاوه بر قیمت مصوب هر پیامک، مبلغ ۱۰ ریال از استفاده‌کنندگان این خدمات دریافت و به حساب خزانه واریز کنند.

به گزارش ایتنا از ایرنا، بر اساس تبصره ۶ ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، درآمد حاصله تا یک‌هزار میلیارد ریال برای اجرای قوانین حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابان در اختیار سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد.  

در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، دولت برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حدود سه هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته است.

برنامه تجاری‌سازی ارتباطات و فناوری اطلاعات و برنامه توسعه فن‌آفرینی ارتباطات و فناوری اطلاعات، تامین و توسعه زیرساخت‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، تامین و توسعه زیرساخت‌ها، ‌خدمات،  کاربردها و مدیریت بخش فضایی، تنظیم، نظارت، تامین و توسعه زیرساخت اقتصاد دیجیتال و کسب‌وکارها، آموزش تخصصی فناوری‌های دیجیتال، تامین و توسعه کاربردها و خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، تامین و توسعه فناوری‌های نوین فضایی و دیجیتالی، اعمال مقررات و مدیریت بهینه‌سازی منابع کمیاب بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و برنامه پژوهش و راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات، از جمله مواردی است که بودجه سال ۱۴۰۰ باید برای توسعه آن‌ها صرف شود.

صبح چهارشنبه (دوازده آذرماه) «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رییس‌جمهوری، لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با سقف ۲۴۰۰ هزار میلیارد تومان را امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
کد مطلب: 63279
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار و گرامی ،به عبارت دیگر ، مالیات های مستقیم و غیرمستقیم ، ارزش افزوده ، کارمزدها ، و..... حال افزایش قیمت پیامک ، طرح دادن و ابلاغ کردن کار چندان مشکلی نیست ، اما کار کردن و کسب درآمد و پرداخت انواع و اقسام مالیات و ارزش افزوده و ..... در این شرایط کار ساده ای نیست و در برخی موارد توازن خرج و دخل مردم نامیزان می شود ، و همه اینها موجب عدم تعادل روح و روان سرپرست خانواده و بعد کل خانواده میشود ، و این برهم خوردن تعادل موجب انواع هزینه های بهداشتی ، درمانی و... میشود. نه؟