۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۱۸
توسط اپل؛

معرفی بهترین باز‌ی‌ها و اپلیکیشن‌های آیفون، آیپد و مک در سال 2020

ایتنا - اپل به نکته اشاره کرد که اپ ShareTheMeal (متعلق به برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد) نه تنها از نظر فرهنگی تاثیرگذار بود، بلکه حقیقتا در زندگی دیگران تفاوت را رقم زد «به طوری که بیش از 87 میلیون وعده غذایی تا این تاریخ از طریق آن توزیع شده است».
معرفی بهترین باز‌ی‌ها و اپلیکیشن‌های آیفون، آیپد و مک در سال 2020

اپل برگزیده بهترین اپلییکیشن‌های سال 2020 خود را اعلام کرد. این چیزیست که اپل «بهترین‌های 2020 اپ استور» نامیده است و، برخلاف گوگل (که لیستی مشابه با این دارد)، اپل این لیست را به «15 اپ و بازی جالبی که در سال 2020 الهامبخش دنیا بوده‌اند» محدود کرده است. لازمه قرار گرفتن در لیست اپل این است که اپها و بازی‌ها از نظر «تاثیر مثبت، مفید بودن و اهمیت فرهنگی» قابل توجه باشند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، بهترین اپ سال آیفون Wakeout بود، که یک ورزش نرمش و ورزش برای افراد دارای مشغله زیاد است. این اپ برای آیفون، آیپد و اپل واچ کار می‌کند. اپ سال اپل برای آیپد هم Zoom برای چت ویدئویی بود.
 
اپلیکیشن سال اپل تی‌وی +Disney، و اپ سال مک هم Fantastical بود که توسعه‌دهنده آن Flexibits است. این یک اپ تقویم است که بر روی دستگاه‌های مختلف، شامل MacOS، آیپد، آیفون و اپل واچ، کار می‌کند. اگر شما به دنبال گزیده اپل برای بهترین اپ اپل واچ سال می‌گردید، پاسخ شما اپ آرامبخشی Endel است.
 
Genshin Impact برنده بهترین «بازی سال» از سوی هم اپل و هم گوگل در سال 2020 شد، که نشانه اقبال جهانی به این بازی است. اپل آن را گیم سال اپل نامید، و گوگل آن را گیم سال برای تمام اندروید لقب داد. گیم آیپد سال Legends of Runterra بود.
 

بازی سال اپل تی‌وی آنگونه که اپل اعلام کرده  Dandara Trials of Fear بود. اپل بازی Disco Elysium را گیم سال برای Mac نامید. و Sneaky Sasquatch به عنوان بازی سال Apple Arcade در سال جاری معرفی شد.
 
اپل همچنین اپلیکیشن‌های Shine، Explain Everything Whiteboard و Caribu را به عنوان دارای تاثیر فرهنگی چشمگیر برای پلتفرم‌های موبایل دانست. همچنین این شرکت باری دیگر خاطرنشان کرد که چگونه Pokemon GO تاثیرگذاری چشمگیری داشته است، که امسال دلیل آن انتقال موفق این بازی از یک گیم اجتماعی بیرون از خانه به یک گیم دارای کاربری ترکیبی با تجربیات فراوان درون خانه‌ای بود.

اپل همچنین به نکته اشاره کرد که اپ ShareTheMeal (متعلق به برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد) نه تنها از نظر فرهنگی تاثیرگذار بود، بلکه حقیقتا در زندگی دیگران تفاوت را رقم زد «به طوری که بیش از 87 میلیون وعده غذایی تا این تاریخ از طریق آن توزیع شده است».
 
کد مطلب: 63271
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام