۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۲

آموزش : قطع اتصال حساب کاربری اینستاگرام از فیس‌بوک

ایتنا- اگر حساب کاربر اینستاگرام و فیس‌بوک خود را به هم متصل کرده و از انجام این کار راضی نیستید می‌توانید با استفاده از آموزشی که در ادامه ارائه کرده این اتصال را قطع کنید.
آموزش : قطع اتصال  حساب کاربری اینستاگرام از فیس‌بوک
اگر حساب کاربر اینستاگرام و فیس‌بوک خود را به هم متصل کرده و از انجام این کار راضی نیستید می‌توانید با استفاده از آموزشی که در ادامه ارائه کرده این اتصال را قطع کنید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gizbot، شما می‌توانید با متصل کردن حساب‌های کاربری اینستاگرام و فیس‌بوک خود به‌راحتی پست‌های خود را در بین این دو شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و نیز با دوستانتان در هر دو نرم‌افزار در ارتباط باشید.
 
بااین‌حال در برخی مواقع ممکن است به دلایل مختلفی از متصل کردن حساب‌های کاربری اینستاگرام و فیس‌بوک خود به یکدیگر پشیمان شده باشید و بخواهید این اتصال را از بین ببرید. در این میان فیس‌بوک روشی بسیار آسان را برای کسانی که مایل به انجام این کار هستند در نظر گرفته است که در ادامه به آموزش آن می‌پردازیم.
 
 
 
برای قطعه اتصال حساب کاربری اینستاگرام از فیس‌بوک می‌بایست قدم‌های زیر را طی کنید.
1. نرم‌افزار اینستاگرام را روی تلفن همراه هوشمند خود باز کنید.
 
2. به بخش  Settings رفته و ازآنجا روی Options ضربه بزنید.
 
3. سپس فهرستی برایتان نمایان می‌شود که می‌بایست روی گزینه Linked Accounts  موجود در آن کلیک کرده و سپس گزینه Facebook  را انتخاب کنید.
 
4.در این بخش از شما سوال می‌شود که آیا از قطع اتصال فیس‌بوک و اینستاگرام مطمئن هستید و شما باید گزینه بله را انتخاب کنید.
 
حساب‌های کاربری تجاری برای انجام این فرایند ابتدا باید به‌ حساب کاربری شخصی خود بروند. برای انجام این کار به بخش Bussiness settings و سپس Options بروید و گزینه Switch Back To Pesronal Account را انتخاب کنید و مراحل بالا را تکرار کنید.
 
با انجام این کار تمامی پست‌های جدیدی که در اینستاگرام ثبت می‌کنید در فیس‌بوک نمایش داده نخواهد شد و هرگونه اتصالی میان حساب‌های کاربری اینستاگرام و فیس‌بوک قطع خواهد شد.
 
کد مطلب: 63254
نام شما
آدرس ايميل شما


عبدالجلیل آبخون
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایران برنامه های اجتماعی و در سال دیگه به خاطر کسی که در مورد استفاده
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام