کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش : بررسی میزان فضای باقی‌مانده برای ذخیره عکس‌ها در نرم‌افزار گوگل فوتوز

سايت خبری ايتنا , 15 آذر 1399 ساعت 5:05

ایتنا- حافظه رایگان گوگل فوتوز به 15 گیگابایت محدود شده است و به‌این‌ترتیب در ادامه نحوه بررسی میزان حافظه باقی‌مانده در این نرم‌افزار برای شما آموزش داده شده است.


حافظه رایگان گوگل فوتوز به 15 گیگابایت محدود شده است و به‌این‌ترتیب در ادامه نحوه بررسی میزان حافظه باقی‌مانده در این نرم‌افزار برای شما آموزش داده شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، حافظه گوگل فوتوز در طی 5 سال گذشته به‌صورت نامحدود به کاربران ارائه شده است اما کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که این قابلیت در سال 2021 میلادی به پایان خواهد رسید و حافظه گوگل فوتوز به‌صورت محدود ارائه خواهد شد.
 
گوگل در تاریخ 1 ژوئن 2021 فضای ذخیره‌سازی نامحدود رایگان خود را برای گوگل فوتوز از برخواهد داشت و به‌جای آن ، تصاویری که از آن تاریخ به بعد آپلود می‌کنید به 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که به‌صورت رایگان برای حساب گوگل شما ارائه می‌شود، وارد خواهد شد. به این منظور ممکن است بخواهید میزان استفاده‌تان از این قابلیت را بررسی کنید.
 

 
 
به منظور بررسی میزان استفاده از حافظه گوگل فوتوز می‌بایست کارهای زیر را انجام بدهید:
ابتدا در نرم‌افزار گوگل فوتوز وارد حساب کاربری گوگل خود شوید. نرم‌افزار گوگل فوتوز را باز کنید و با انجام این کار آخرین عکس‌هایی که با دستگاهتان به ثبت رسانده‌اید را مشاهده خواهید کرد. روی تصویر حساب کاربری خود در قسمت بالا و سمت راست کلیک کنید. در این بخش گزینه‌ای به نام Account Storage را مشاهده می‌کنید که با رفتن به این بخش می‌توانید میزان حافظه خالی و مقدار مصرفتان را مشاهده کنید.
 
در این بخش با توجه به مقدار باقی‌مانده یک پیام هشداردهنده به شما ارسال می‌شود و اگر رنگ قرمز زیادی را مشاهده می‌کنید به حداکثر میزان ذخیره‌سازی گوگل فوتوز خود نزدیک می‌شوید.
 


کد مطلب: 63237

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63237/آموزش-بررسی-میزان-فضای-باقی-مانده-ذخیره-عکس-ها-نرم-افزار-گوگل-فوتوز

ايتنا
  https://www.itna.ir