۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۵۵

آمازون قصد دارد تا با عملیات مشترک با دولت آمریکا مانع از توزیع محصولات تقلبی شود

ایتنا - آمازون بیش از 500 میلیون دلار برای حفاظت از فروشگاهش و مشتریانش در برابر کالاهای تقلبی و شکل‌های دیگر جعل و سوء استفاده هزینه کرده است.
آمازون جلوی محصولات تقلبی می‌ایستد!
آمازون امروز اعلام کرد که در حال همکاری با «مرکز ملی هماهنگی حقوق مالکیت معنوی» (مرکز IPR) وابسته به دولت آمریکا بوده تا یک عملیات مشترک را برای جلوگیری از ورود کالاهای تقلبی به اجرا در آورد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این ماموریت همچنین امیدوار است که از مصرف‌کنندگان در ایالات متحده در برابر سارقانی که اقدام به فروش کالاهای تقلبی در این کشور می‌کنند حفاظت کند. آمازون و مرکز IPR همچنین از پشتیبانی سازمان «حفاظت از مرزها و گمرکات آمریکا» و DHL برخوردار خواهند بود.
 
با توجه به رونق چشمگیر کسب و کار شرکت آمازون، مصرف‌کنندگانی که از این وبسایت برای خرید کالاهای مختلف استفاده می‌کنند به طرز فزاینده‌ای اقلامی را دریافت می‌کنند که تقلبی هستند در حالی که بهایی معادل با کالاهای واقعی را می‌پردازند. دارمش ماهتا، نایب رییس بخش اعتماد مشتریان و پشتیبان از شرکا در شرکت آمازون، می‌گوید که آمازون، در صورتی که ظن تقلبی بودن یک محصول را داشته باشد، به منظور حفاظت از مشتریانش تحقیقاتی را به اجرا در می‌آورد. وی می‌گوید که آمازون می‌داند که متقلبان محصولاتشان را در تنها یک فروشگاه عرضه نمی‌کنند؛ آنها این محصولات را در جاهای متعددی ارائه می‌کنند.

 

این غول دنیای آنلاین می‌گوید که با ترکیب منابع اطلاعاتی خودش و مرکز IPR و آژانس‌های دیگر امکان جلوگیری از ورود کالاهای تقلبی در مرز فراهم شده است. این عملیات مشترک اقدام به آنالیز اطلاعات و اجرای بازرسی‌های هدفمند در بندرهای ورودی آمریکا خواهد کرد تا مانع از ورود کالاهای تقلبی به زنجیره تامین در آمریکا شود.
 
«واحد جرائم متقلبانه» آمازون، که اوائل سال جاری میلادی تاسیس شد تا از تحقیقات نهادهای قانونی پشتیبانی می‌کند و پیگیری‌های قضائی را علیه متقلبان آغاز نماید، هدایت این عملیات را بر عهده دارد. آمازون خاطرنشان نموده است که با جدیت مانع از فروش محصولات تقلبی می‌شود و بیش از 500 میلیون دلار برای حفاظت از فروشگاهش و مشتریانش دربرابر کالاهای تقلبی و شکل‌های دیگر جعل و سوء استفاده هزینه کرده است.
 
 
کد مطلب: 63195
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام