۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۶

اختلال موقتی در اپراتور تلفن همراه ودافون

ایتنا - اطلاعات سایت "داون دکتور" افزایش شدید قطعی در مناطقی شامل برلین، هامبورگ، مونیخ، کلن، فرانکفورت و شهرهای دیگر آلمان را نشان داد.
اختلال موقتی در اپراتور تلفن همراه ودافون

خدمات مخابرات و سرویس دیتای موبایل گروه ودافون در آلمان روز دوشنبه در پی مشکل تجهیزات کنترل با قطعی گسترده روبرو شد اما این شرکت از بازگشت فعالیت به وضعیت عادی خبر داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، واحد آلمانی شرکت انگلیسی ودافون که بیشترین تعداد کاربران را در اروپا دارد، اعلام کرد شبکه این شرکت در چندین منطقه در ساعت یک و ۵۰ دقیقه بعدازظهر به وقت محلی با مشکلاتی روبرو شد و دسترسی بیش از ۱۰۰ هزار کاربر تلفن همراه قطع شد.

ودافون دویچه لند اعلام کرد این مشکلات روی شبکه های نسل دوم، سوم و چهارمین و همچنین اپلیکیشن ودافون من و خدمات وب تاثیر گذاشته است. سایر اپراتورها شامل دویچه تلکام و واحد O2 تلفونیکا هم اختلالاتی را تجربه کردند.

طبق گزارش رویترز،  اطلاعات سایت "داون دکتور" افزایش شدید قطعی در مناطقی شامل برلین، هامبورگ، مونیخ، کلن، فرانکفورت و شهرهای دیگر آلمان را نشان داد.

ودافون اعلام کرد مشکلات شبکه این شرکت ناشی از اختلال تجهیزات کنترل در مونیخ، فرانکفورت و برلین بوده است. مشترکانی که دسترسی شان به شبکه قطع شده بود در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر به شبکه وصل شدند و ترافیک شبکه تا ساعت ۵ بعدازظهر عادی شد.

ودافون با اعلام این که کارشناسان فنی این شرکت در حال ریشه یابی مشکل و کنترل عناصر شبکه در ساعات آینده هستند، از مشتریانش عذرخواهی کرد.

بر اساس گزارش تلکام لید، سازمان مخابراتی VATM پیش بینی کرده که درآمد موبایل ودافون در سال ۲۰۲۰ در آلمان به پنج میلیارد یورو بالغ شده و سهمش از بازار این کشور به ۱۹.۳ درصد می رسد و در رتبه سوم پس از دویچه تلکام با ۳۱.۷ درصد سهم و تلفونیکا دویچه لند با ۲۵.۵ درصد قرار می گیرد.
کد مطلب: 63161
برچسب ها: ودافون
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام