۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴

پشتیبانی نرم‌افزار کروم از ویندوز 7 تا سال 2022

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن دارد که کمپانی گوگل شش ماه بیشتر از مدت‌زمان تعیین‌شده به ارائه به‌روزرسانی برای مرورگر کروم روی ویندوز 7 می‌پردازد.
پشتیبانی نرم‌افزار کروم از ویندوز 7 تا سال 2022
گزارش‌های به‌دست‌ آمده خبر از آن دارد که کمپانی گوگل شش ماه بیشتر از مدت زمان تعیین شده به ارائه به‌روزرسانی برای مرورگر کروم روی ویندوز 7 می‌پردازد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گوگل ضرب الاجل پایان پشتیبانی از مرورگر کروم روی ویندوز 7 را 6 ماه بیشتر کرده است.
این غول فناوری در ماه ژانویه اعلام کرده بود که در 15جولای 2021 به بعد این سیستم عامل را پشتیبانی نخواهد کرد. با این ‌حال، اکنون این کمپانی اعلام کرده است که تا 15 ژانویه 2022 به پشتیبانی از کروم برای ویندوز 7 ادامه خواهد داد.
 
گوگل در این اطلاعیه اعلام کرده که کسب‌ و کارها و تیم‌های فناوری‌شان به دلیل دورکاری‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا و سایر مشکلات مرتبط با این همه‌گیری با چالش‌های زیادی روبرو شده‌اند. به همین دلیل برخی از پروژه‌ها به‌اجبار به نفع پروژه‌های دیگر از اولویت اجرا خارج شدند، پس این کمپانی تصمیم گرفت که به بازخوردهای مشتریان خود گوش فرا دهد.
 
 
به‌ این ‌ترتیب، اگرچه تقریبا یک دهه از عمر ویندوز 7 می‌گذرد، اما بسیاری از سازمان‌ها همچنان از این پلتفرم استفاده می‌کنند.
اطلاعات به ‌دست ‌آمده از گوگل حاکی از آن است که 22 درصد از سازمان‌هایی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند هنوز موفق نشده‌اند که از ویندوز 7 به ویندوز 10 مهاجرت کنند.
 
گوگل امیدوار است که با جابه‌جا کردن این ضرب‌الاجل به 6 ماه بعد از تاریخ تعیین ‌شده به مشتریان خود زمان لازم را برای ارتقاء سیستم عامل خود ارائه دهند تا آنها بتوانند بدون نگرانی در رابطه با مسائل امنیتی و با آسودگی خاطر این فرایند را به نفع ویندوز 10 و امنیت و امکانات بیشتر پشت سر بگذارند.
 
البته شرکت مایکروسافت از ژانویه سال میلادی جاری ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی برای ویندوز 7 را متوقف کرده است اما کمپانی‌های دیگر همچنان تا سال 2023 می‌توانند به پشتیبانی از محصولات خود روی این سیستم عامل ادامه بدهند.
 
کد مطلب: 63145
برچسب ها: ویندوز 10 کروم
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام