۳
plusresetminus
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰

تزیین سفره شب یلدا عروس

شب یَلدا یکی از قدیمی‌ترین جشن‌های ایرانی است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال گرامی داشته می‌شود.
تزیین سفره شب یلدا عروس
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



شب یَلدا یکی از قدیمی‌ترین جشن‌های ایرانی است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال گرامی داشته می‌شود.
هر سال جشن شب یلدا یکی از خاطره انگیزترین جشن ها برای همه ایرانیان بخصوص نو عروسان است که خود را مهیای این شب به یاد ماندنی می‌کنند. سفره آرایی جذاب و خاطره انگیز سفره شب یلدا چالشی برای خانواده داماد است.

 
سفره شب یلدا عروس

از آنجا که شب یلدا یک شب آیینی و ملی بزرگ ایرانیان است جالب است که تزیین سفره شب یلدای عروس را به شکل سنتی برگزینید. برای تزیین سفره شب یلدا به شیوه سنتی می‌توانید از ایده‌های زیر بهره ببرید.

ایده‌هایی برای شب یلدا
برای پوشش میز می‌توانید از رومیزی ترمه و ساتن استفاده کنید.
می‌توانید از یک سماور قدیمی و ترجیحاً یک سماور ذغالی برای زیبایی میزتان استفاده کنید.
شمعدان‌های لاله عباسی نقره را فراموش نکنید. می‌توانید این شمعدان‌ها را از نقره ریحانی تهیه کنید با هدیه آن به نوعروسان خاطره اولین شب یلدا را در ذهن آنها تا ابد باقی بگذارید.

 
شمعدان‌های نقره
 
شمعدان‌های نقره


اگر چیدمان سنتی مراسم برای شما اهمیت زیادی دارد به جای چیدن روی میز، آن را روی کرسی پهن کنید.
بهتر است برای قرار دادن میوه، آجیل و شیرینی‌جات از ظروف نقره یا مسی استفاده کنید که یادآور ظروف قدیمی گذشته هستند.

 
ظروف پایه‌دار نقره
 
ظروف پایه‌دار نقره
 
 
حالا هم که کم کم به شب یلدا نزدیک می‌شویم بازار تزیینات یلدایی، خوراکی‌های شب یلدا ، کیک شب یلدا ، ژله انار، تزیین هندوانه شب یلدا، شام شب یلدا، تزیینات شب چله عروس و چیدمان میز و سفره شب یلدا داغ است. می‌توانید با مصنوعات نقره ریحانی انواع آینه‌ و شمعدان‌های نقره، آینه و شمعدان عروس، شمعدان‌های کلاسیک و سلطنتی و همچنین جدیدترین تزیینات سفره شب یلدا نقره، ظروف نقره، ظرف انار، ظروف نقره و کریستال، مجسمه و صورتک، نشان ماه تولد، گردنبد نقره، نیم‌ست نقره و... را خریداری کنید. نقره ریحانی با بهره ‌مندی از بالاترین‌ تکنولوژی‌های ساخت نقره می‌تواند مطابق سلیقه مشتریان جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها تولیدات خود را با وزن‌های بسیار سبک‌تر از موارد مشابه موجود با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت با نقره خالص و عیار 999 تولید نماید. جهت اطلاع از قیمت و مشاهده جدیدترین محصولات نقره ریحانی اینستاگرام ما به آدرس Reihany.silver  و وب سایت  http://www.Reihany.comمشاهده فرمایید.
 
شب یلدا از شب‌های به یاد ماندنی و خاطره انگیز ایرانی‌ها است، در این بلندترین شب سال همه افراد خانواده دور سفره شب یلدا جمع می‌شوند و سعی می‌کنند مراسم این شب را با شادمانی هر چه بیشتر برگزار کنند.
 
 
کد مطلب: 63119
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام