۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

نقص نصب و حالت تاریک ویندوز 10 برطرف شد

ایتنا- مایکروسافت به‌تازگی به‌روزرسانی اختیاری جدیدی را برای ویندوز 10 عرضه کرده است که نقص‌های مرتبط با نصب نرم‌افزارها و نیز حالت تاریک را برطرف می‌کند.
نقص نصب و حالت تاریک ویندوز 10 برطرف شد
مایکروسافت به‌تازگی به‌روزرسانی اختیاری جدیدی را برای ویندوز 10 عرضه کرده است که نقص‌های مرتبط با نصب نرم‌افزارها و نیز حالت تاریک را برطرف می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، ساخت 19042.661 به‌تازگی برای تسترهای ویندوز 10 عرضه شده است و به رفع نقص کوچک اما کلافه کننده‌ای می‌پردازد که بسیاری از استفاده‌کنندگان از حالت تاریک این سیستم‌عامل از آن رنج می‌بردند.
 
این نقص در چند موقعیت ویژه اتفاق می‌افتاد و به همین ترتیب المان های حالت روشن و حالت تاریک با یکدیگر در هم آمیخته می‌شد و موجب می‌شد که این رابط کاربری در برخی مواقع بسیار عجیب‌وغریب به نظر برسد. برای مثال منویی که با کلیک راست روی صفحه‌نمایش داده می‌شد مه تنها حالت تاریک، بلکه حالت روشن را نیز نمایش می‌داد. علاوه بر این، نقص یاد شده موجب می‌شد که برخی از بخش‌های کنترل پنل یا مرورگر فایل قابل‌خواندن نباشند.
 
 
 
خوشبختانه همان‌طور که ذکر شد، این مشکل هم‌اکنون در به‌روزرسانی اختیاری ویندوز 10 که هنوز در حالت پیش‌نمایش است، برطرف شده است. همچنین مایکروسافت باگی که ارتقای Media Creation Tool با آن مواجه بود را نیز در این نسخه برطرف کرده است.
 
این مشکل هنگام نصب رفع نقصی در محل برای رفع مشکلات ویندوز 10 ظاهر می‌شود. هنگام انجام این کار ، کسانی که آخرین نسخه به‌روز شده در اکتبر 2020 را اجرا می‌کنند توانایی «حفظ پرونده‌ها و برنامه‌های شخصی» را ندارند. همچنین باید به خاطر داشت که به‌روزرسانی‌های امنیتی معمول و رفع مشکلات مهم در سه‌شنبه دوم دسامبر به دست ما می‌رسد اما مایکروسافت به‌صراحت اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌های اختیاری به دلیل آغاز تعطیلات کارمندان در ماه دسامبر عرضه نخواهد شد.
 
کد مطلب: 63117
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام