۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

تخفیف 250 دلاری روی گلکسی اس 20 5G در آمازون

ایتنا- کمپانی آمازون تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس 20 5G را با تخفیفی 250 دلاری به قیمت 950 دلار برای فروش قرار داده است.
تخفیف 250 دلاری روی گلکسی اس 20 5G در آمازون
کمپانی آمازون تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس 20 5G را با تخفیفی 250 دلاری به قیمت 950 دلار برای فروش قرار داده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تقریبا تمامی همراه‌های هوشمندی که سامسونگ امسال معرفی کرد حتی به لحاظ قیمتی هم در رده برترها بودند. اما آمازون با تخفیفی 250 دلاری روی گلکسی اس 20 پلاس 5G و رساندن آن به قیمت 950 دلار، خرید آن را اندکی آسان‌تر کرده است.
 
البته این دستگاه در دوره زمانی خاصی در وب‌سایت آمازون به 899 دلار هم رسید اما به‌غیراز آن برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای این محصول بین 1000 تا 1200 دلار بود. این همراه هوشمند در حال حاضر با قیمت 950 دلار رنگ‌های سیاه، خاکستری و آبی برای فروش عرضه شده است.
 
گلکسی اس 20 توانست رتبه 85 را از تحلیلگران و منتقدان دریافت کند و بزرگ‌ترین تفاوت میان این دستگاه و گلکسی اس 20 اولترا سیستم دوربین آن‌ها است. درحالی‌که اس 20 اولترا از دوربین 108 مگاپیکسلی با قابلیت اسپیس زوم 100 برابری و یک سیستم زوم نوری 4 برابری برخوردار شده است اما گلکسی اس 20 پلاس از دوربین 64 مگاپیکسلی با اسپیس زوم 30 برابری و سیستم زوم نوری 3 برابری استفاده می‌کند.
 
 
 
البته نظر تحلیل گران بر این است که دوربین گلکسی اس 20 پلاس قابل‌قبول‌تر و معقول‌تر از گلکسی اس 20 اولترا است. کیفیت تصاویر ثبت شده در بعد از زوم 10 برابری خراب می‌شود و تصاویر فول رزولوشنی که با استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی این همراه هوشمند به ثبت می‌رسد اندکی نویز دار است.
 
از طرف دیگر گلکسی اس 20 پلاس در هنگام استفاده از حالت تاریک و در نور طبیعی عکس‌های قابل‌اطمینان‌تری ارائه داد. حتی حس‌گر time-of-flight که در سیستم دوربین این همراه هوشمند به کار رفته است به اندازه‌گیری عمق تصاویر پرتره و قابلیت‌های واقعیت افزوده کمک می‌کند. البته یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های دوربین این همراه هوشمند قابلیت فوکوس خودکار آن است.
 
به‌صورت کلی سیستم دوربین قدرتمند گلکسی اس 20 به همراه سایر قابلیت‌ها موجب شده است که این همراه هوشمند به یکی از بهترین همراه‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار تبدیل شود. برخورداری از پردازنده اسنپ دراگون 865، 12 گیگابایت رم و عمر باتری طولانی این محصول را به یکی از نمونه‌های قدرتمند بازار تبدیل کرده است.
 
کد مطلب: 63115
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگر امکان خرید از آمازون برای کاربران ما هم میسر بود ، شاید که با این تخفیف ها ، بازار ابزارهای نوین ، از نظر قیمت های نجومی کمی متعادل میشد .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام