۰
plusresetminus
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

افزایش عملکرد چشمگیر مرورگر کروم در نسخه 87

ایتنا- کمپانی گوگل اعلام کرده است که مرورگر کروم 87 با تغییراتی بنیادین درزمینهٔ سرعت و عملکرد به دست کاربران خواهد رسید.
افزایش عملکرد چشمگیر مرورگر کروم در نسخه 87
کمپانی گوگل اعلام کرده است که مرورگر کروم 87 با تغییراتی بنیادین درزمینهٔ سرعت و عملکرد به دست کاربران خواهد رسید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، روزگاری گوگل کروم سریع‌ترین و بهترین مرورگر در دسترس بود اما در طی سال‌های گذشته منابع درخواستی سیستم از سوی این مرورگر بیشتر شد. بااین‌حال گوگل در تلاش است تا این رویه را اندکی تغییر بدهد و بر همین اساس سعی دارد تا با عرضه کروم 87 سرعت و عملکرد این نرم‌افزار را افزایش بدهد.
 
گوگل اعلام کرده است که این نسخه از مرورگر کروم سربرگ‌های فعال شما را اولویت‌بندی می‌کند و همین امر موجب می‌شود که میزان استفاده این نرم‌افزار از CPU دستگاه تا 5 برابر کاهش پیدا کند. این کمپانی در تست‌ها دریافت که به‌روزرسانی‌های انجام شده نیز می‌تواند عمر باتری دستگاه را تا یک ساعت افزایش بدهد.
 
 
 
علاوه بر این میزان حافظه موردنیاز کروم نیز در این نسخه کاهش پیدا کرده است. گوگل در این رابطه مدعی شده است که این مرورگر 25 درصد سریع‌تر از گذشته شروع به کار خواهد کرد و صفحات نیز 7 درصد سریع‌تر از سابق به‌روز می‌شوند. این تغییرات را می‌توان دستاوردی بزرگ برای کروم در طی سال‌های اخیر دانست و گوگل نیز بر این امر اذعان کرده است. این کمپانی به‌روزرسانی‌های یاد شده را به ترتیب روی نسخه‌های 87 و 88 کروم اعمال خواهد کرد.
 
نسخه اندروید مرورگر کروم نیز ارتقا پیدا کرده است و گوگل اعلام کرده است که سرعت لود صفحات در حین جلو و عقب رفتن در بین صفحه‌های یک وب‌سایت بسیار سریع خواهد بود. این کمپانی در آینده حافظه کش جلو/ عقب رفتن را به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های نسخه 87 عرضه خواهد کرد.
 
علاوه بر این برخی از کاربران عادت دارند که شمار زیادی از سربرگ‌ها را روی مرورگر خود باز می‌کنند و سپس پیدا کردن سریع یک سایت خاص از میان آن سربرگ‌ها برایشان دشوار می‌شود. گوگل قصد دارد تا با ارائه فهرستی از سربرگ‌های باز و امکان تایپ نام سایت موردنظر، به کاربر اجازه دهد که با سرعت بیشتری سربرگ موردنظر خود را بین انبوهی از سربرگ‌های بازبیابد.
 
کد مطلب: 63113
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام