۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

لغو محدودیت 40 دقیقه مکالمه؛ هدیه زوم به کاربرانش

ایتنا- کمپانی زوم اعلام کرده است که به مناسب روز شکرگزاری محدودیت 40 دقیقه‌ای روی تماس‌های رایگان این پلتفرم را برای مدت محدود از میان برداشته است.
لغو محدودیت 40 دقیقه مکالمه؛ هدیه زوم به کاربرانش
کمپانی زوم اعلام کرده است که به مناسب روز شکرگزاری محدودیت 40 دقیقه‌ای روی تماس‌های رایگان این پلتفرم را برای مدت محدود از میان برداشته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، زوم به‌منظور کمک به برقراری ارتباط میان افراد جامعه در دوران قرنطینه خانگی تصمیم گرفته است که محدودیت 40 دقیقه‌ای چت‌های ویدئویی رایگان را در روز شکرگزاری بردارد.
 
 به همین ترتیب خانواده‌ها می‌توانند از نیمه‌شب 26 نوامبر تا 6 عصر 27 نوامبر تا هر زمان که می‌خواهند بدون هیچ‌گونه محدودیتی با خانواده خود صحبت کنند. این کمپانی این تصمیم را در ابتدای هفته جاری به‌صورت رسمی به کاربران خود اعلام کرد.
 
 
 
محدودیت 40 دقیقه‌ای روی تماس‌های رایگان از ابتدای قرنطینه خانگی در زوم اجرا شد. بسیاری از شرکای این کمپانی نیز محدودیت‌های مشابهی را روی حساب‌های کاربری رایگان اعمال کردند. برای مثال گوگل میت این محدودیت را تا 60 دقیقه افزایش داده است.
 
البته روش‌های زیادی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد و بسیاری از افراد پس از پایان این زمان و قطع شدن ارتباطشان، تماس جدیدی را شروع می‌کنند. بااین‌حال برداشته شدن این محدودیت حتی به مدت محدود موجب می‌شود که کاربران در این روزها که آمار مبتلایان در سراسر جهان افزایش چشم‌گیری داشته است، به ماندن در خانه و برقراری ارتباط از طریق اینترنت تشویق شوند.
 
کد مطلب: 63086
نام شما
آدرس ايميل شما


Reza
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدایش زوم خیلی مسخره است و امکانات کمی دارد. شرکتهای رقیب امکانات بهتری ارائه می‌کنند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام