۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

مشکل نمایشگر در آیفون 12 مینی کاربران را شاکی کرده است

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که برخی از کاربران آیفون 12 مینی با آنلاک کردن تک دستی همراه هوشمند خود مشکل دارند.
مشکل نمایشگر در آیفون 12 مینی کاربران را شاکی کرده است
گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که برخی از کاربران آیفون 12 مینی با آنلاک کردن تک دستی همراه هوشمند خود مشکل دارند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، برخی از خریداران اولیه آیفون 12 مینی با این همراه هوشمند گران‌قیمت خود دچار مشکل شده‌اند. گزارش‌های به دست آمده از MacRumors، فروم اپل و ردیت حاکی از آن است که صفحه لمسی آیفون 12 برخی از مواقع در قسمت لاک اسکرین دچار مشکل پاسخگویی می‌شود.
 
گزارش‌های کاربران نشان از آن دارد که آن‌ها نه‌تنها نمی‌توانند در صفحه لاک اسکرین خود از میانبرهای دوربین یا فلش استفاده کنند بلکه حتی آنلاک کردن صفحه با استفاده از انگشت شستشان هم مشکل‌ساز می‌شود. البته آن‌ها می‌توانند با سایر انگشتان خود دستگاه را آنلاک کنند اما باید به یاد داشت که نسخه مینی آیفون 12 برای استفاده تک دستی ساخته شده است و این مشکل با اصل اولیه طراحی این همراه هوشمند در تضاد است.
 
 
 
البته برخی از کاربران بر این باورند که مشکل ممکن است ناشی از جریانات الکتریسیته و رسانایی آیفون 12 مینی باشد زیرا این شکل در برخی از مواقع که دستگاه به شارژ است یا از قاب خارج است برطرف می‌شود و می‌توان بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد.
 
البته هنوز مشخص نیست که میزان شیوع این مشکل تا چه اندازه است و چه تعداد از کاربران آیفون 12 مینی با آن درگیر هستند. اما از نظرسنجی‌ها چنین برمی‌آید که این مشکل به حدی جدی است که نمی‌توان آن را یک تصادف که منحصر به چند مورد محدود است به حساب آورد. درهرصورت پدید آمدن این مشکل برای اپل که بابت همراه‌های هوشمندش پول هنگفتی دریافت می‌کند چندان قابل‌چشم‌پوشی نیست.
 
کد مطلب: 63083
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام