کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیفون 13 با یک باتری زیبا و جذاب به بازار می‌آید

سايت خبری ايتنا , 28 آبان 1399 ساعت 8:35

ایتنا- احتمالاً گوشی آیفون 13 با آیفون‌های قبلی از نظر طراحی باتری متفاوت خواهد بود. برخی از منابع آگاه از احتمال عرضه آیفون 13 با یک طراحی باتری جذاب سخن می‌گویند.


شرکت اپل مدتی است که تلاش می‌کند گوشی‌های آیفون را با قابلیت‌های جذاب و متفاوت روانه بازار کند. احتمالاً مدیران این شرکت رمز و راز موفقیت را در تمایز پیدا کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که مخاطبان و طرفداران محصولات اپل تمایل دارند که محصولات اپل از جهات مختلف با سایر محصولات موجود در بازار متمایز باشد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، در حال حاضر تقریباً تمام باتری‌هایی که در گوشی‌های هوشمند به کار می‌رود، از یک نوع هستند و تنها نقطه تفاوت آن‌ها ظرفیتشان است. گفته می‌شود که شرکت اپل قصد دارد این شباهت و یکسانی را بر هم بزند و تحولی مهم در زمینه باتری به وجود بیاورد.
 
احتمالاً شرکت اپل قصد دارد گوشی آیفون 13 را با فناوری باتری با بورد نرم وارد بازار کند. مینگ چی کو که یکی از تحلیلگران صاحب‌نظر در زمینه محصولات اپل است، اولین شخصی بود که این احتمال را مطرح کرد.

 

مینگ چی کو اظهار داشت که یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از فناوری باتری با بورد نرم توسط اپل این است که فضای کمتری نسبت به باتری‌های قبل می‌گیرد و به همین خاطر هزینه ساخت گوشی هوشمند را کاهش می‌دهد. مشخص نیست که اپل قصد دارد از این فضای اضافی با چه هدفی استفاده کند.
 
طراحی گوشی آیفون 12 خیلی باریک‌تر از مدل‌های قبلی است. اپل به خاطر فضای کم مجبور شد در این گوشی یک باتری کوچک جای دهد. در صورتی که شایعه باتری با برد نرم درست باشد، احتمالاً شاهد باتری‌های کوچک با ظرفیت بالا خواهیم بود و مشکل آیفون 12 به صورت کامل حل خواهد شد.
 
شایعات دیگری هم در مورد آیفون 13 وجود دارد که یکی از آن‌ها ارتقای دوربین‌ها است. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه فکرهایی در سر دارد. آیفون 12 همین چند وقت پیش به بازار عرضه شد و خیلی زود است بخواهیم در مورد آیفون 13 فکر کنیم.


کد مطلب: 63078

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63078/آیفون-13-یک-باتری-زیبا-جذاب-بازار-می-آید

ايتنا
  https://www.itna.ir