کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلاهبرداری 140 میلیون ریالی در سایت دیوار

27 آبان 1399 ساعت 10:16

ایتنا - رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی عامل کلاهبرداری در قالب فروش گوشی تلفن همراه در سایت دیوار خبر داد.



سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا ایلام در خصوص این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت با موضوع کلاهبرداری از وی، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

به گزارش ایتنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتا ایلام گفت:  شاکی در تحقیقات اولیه عنوان داشت که از طریق آگهی درج شده در سایت دیوار اقدام به خرید یک دستگاه گوشی تلفن همراه به مبلغ 140 میلیون ریال کرده است اما فروشنده پس از حذف آگهی دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده و با این روش از وی کلاهبرداری کرده است. 

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان سایبری، متهم با هماهنگی مراجع قضایی شناسایی شد و ضمن عودت وجه، پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

این مقام مسئول بیان کرد: کاربران در هنگام خریدهای اینترنتی خود حتماً از هویت واقعی درج کنندگان آگهی‌های فروش کالا و ارائه خدمات مطمئن شوند سپس مراحل بعدی را انجام دهند.

رئیس پلیس فتا ایلام به هموطنان توصیه کرد: برای اطمینان از خرید خود قبل از واریز وجه، ابتدا کالا را رؤیت نمایند و پس از تأیید از صحت موضوع و سالم بودن آن اقدام به پرداخت هزینه کنند.

سرهنگ جمالی از عموم مردم خواست: با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی از مشاوره‌های همکاران ما بهره مند شوند.


کد مطلب: 63072

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63072/کلاهبرداری-140-میلیون-ریالی-دیوار

ايتنا
  https://www.itna.ir