۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۴

حرفه ای ترین ابزار تعمیرات موبایل با ابزارک موبایل

سایت تخصصی ابزارک موبایل، در کنار ارائه‌ی مشاوره‌های رایگان، فرصت خرید و بهره گیری از انواع ابزار تعمیرات موبایل اورجینال و باکیفیت را در اختیار تمامی هم ‌میهنان عزیز در جای جای ایران بوجود آورده است.
حرفه ای ترین ابزار تعمیرات موبایل با ابزارک موبایل
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ابزار تعمیرات موبایل برای ارائه خدمات تخصصی، معروفیت و محبوبیت یک تعمیرکار موفق و حرفه‌ای، ضروری است. علاوه براین، او با دانش و تجربه‎ای که دارد، می‌داند از کدام یک از ابزارهای تعمیر موبایل برای رفع خطای تلفن همراه استفاده کند.

تعمیر حرفه‌ای موبایل و استفاده صحیح از ابزار تعمیرات موبایل، مبحثی بسیار پراهمیت است؛ چرا که با تعمیر اشتباه موبایل و استفاده از ابزارهای نامناسب، نه تنها بخش‌های آسیب دیده تعمیر نمی‌شود، بلکه به قطعات سالم و بخش‌های غیرمعیوب نیز آسیبی جدی وارد می‌شود.
زمانی که کیفیت ابزار تعمیرات موبایل از قبیل: هیتر هویه، سپراتور، منبع تغذیه موبایل و… مطلوب نباشد، استاندارد لازم را نداشته باشد و یا تقلبی باشد، آسیب رسیدن به بخش‌های سالم موبایل نیز دور از انتظار نیست؛ بنابراین برای اینکه از کیفیت ابزار تعمیرات موبایل اطمینان داشته باشید، برترین فروشگاه‌های تخصصی و البته معتبر این حوزه را انتخاب کنید و از اعتماد کردن به هر فروشگاهی بپرهیزید؛ چرا که یک اشتباه و نارضایتی یک مشتری می تواند سابقه و اعتبار کاری شما را خدشه دار کند.

 ابزار تعمیرات موبایل عبارتند از: لوپ، آچار و پیچ گوشتی، منبع تغذیه موبایل، هیتر هویه، مالتی متر، سپراتور که هر کدام در تعمیرات موبایل کارکرد مشخصی دارند. در ادامه با طرز کار دو ابزار آشنا خواهیم شد و در انتها فروشگاهی معتبر برای خرید ابزار آلات با کیفیت تعمیر موبایل معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نکات تخصصی و ضروری در استفاده از ابزار تعمیرات موبایل
هر یک از ابزار تعمیرات موبایل برای برطرف کردن عیب‌ های یک بخش از تلفن همراه کاربرد دارد. درحقیقت، ساختار تلفن همراه به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌شود و قطعاَ می‌دانید که برای تعمیر بخش نرم افزاری موبایل (بوت موبایل، نوتیفیکیشن‌ها و، بلاک کوکی‌ها و…) به هیچیک از ابزارهای تخصصی نیاز نخواهید داشت؛ اما رفع عیوب سخت افزاری بدون ابزارهای ضروری تعمیرات موبایل، اصلا ممکن نیست و ابزارهایی همچون: هیتر هویه، سپراتور، منبع تغذیه  موبایل و… بایستی در هنگام برطرف کردن اشکالات موبایل معیوب، به کار گرفته شوند.
بد نیست بدانید که ابزارهای متعدد دیگری هم برای تعمیر بخش سخت افزاری موبایل وجود دارند که لزوم استفاده از انواع این ابزارهای تعمیر موبایل، به نوع مشکل و اختلال موبایل بستگی دارد. در واقع تعمیرکار نخست دستگاه را عیب یابی نموده و در ادامه ابزار لازم برای برطرف کردن عیب را به کار می گیرد.
 


هیتر هویه
 این دستگاه به بلووِر، هیتر هویه ی هوای گرم مشهور است.
نحوه ی عملکرد این دستگاه بدین شکل است که یک فن در دسته و یا درون خود دستگاه قرار دارد و تولید باد میکند.در قسمت دسته ی دستکاه، یک المنت قرار دارد و باد سرد را به باد داغ تبدیل میکند .دما و شدت باد، قابل تنطیم است. هنگام خرید هیتر هویه، به چند سَری ریز و درشت هم نیاز است.
تا با توجه با کارایی آن، سَری های مناسب را برای دستگاه انتخاب کنید. مدل هایی مانند کوییک 700 و یا یاکسون 702 برای خرید گزینه بدی نیستند.اما باید اشاره کرد مدل های دیگری هم در بازار ایران موجود هستند.
دمای کاری این هیتر ها از حدود 100 درجه تا 480 درجه و در بعضی از مدل ها تا 800 درجه قابل تنظیم است.

به همراه بعضی از هیتر ها، هویه نیز به فروش میرسد یعنی یک دستگاه هم هیتر است و هم هویه که در اصطلاح به آن هیتر هویه می گویند.
سری هیتر هویه ها قابل تعویض است و باید برای برداشتن قطعه (مثلا IC) از سری هیتر اندازه ی IC استفاده کرد. میزان پرتاب باد دستگاه و دما برای برداشتن قطعات مختلف روی بورد موبایل متفاوت است و این کار کاملا تجربی است.
کارایی این دستگاه در تعمیر موبایل بسیار زیاد است. از جداکردن تاچ گرفته تا تعویض سوکت شارژ، کانکتور سیمکارت و انواع دیگر کانکتور ها، تعویض آی سی های خراب و قطعات دیگر.بدون داشتن هیتر هویه در تعمیر موبایل کارتان دشوار می شود.
 


 منبع تغذیه موبایل
این ابزار همانند باتری عملی کرده و از آن‌ جهت شارژ کردن باتری موبایل، تست جریان کشی گوشی‌های خاموش، آب‌خورده و …استفاده می‌شود. منبع تغذیه ۱۵ ولت ۲ آمپر برای کار تعمیرات موبایل مناسب است.
برای تعمیر موبایل به داشتن مجموعه‌ای از چندین و چند ابزار تعمیر موبایل نیاز دارید؛ چرا که هر کدام کارایی و قابلیت‌های متعدد خود را دارند. برای مثال، هیچ ابزار دیگری نمی‌تواند جایگزین سپراتور شود یا به جای  هیتر هویه بتواند کارتان را راه بیندازد! بنابراین برای خرید ابزار تعمیرات موبایل باید به فروشگاهی مراجعه کنید که مجموعه‌ای از این ابزارها را داشته باشد.

علاوه براین، کیفیت این محصولات تخصصی باید ایده‌آل باشند تا کارایی منحصربه‌فرد خود را داشته باشند. ابزارک موبایل یک فروشگاه اینترنتی است که این دو پارامتر را به بهترین شکل ممکن در خود دارد. یعنی شما می‌توانید انواع ابزار تعمیرات موبایل در ابزارک موبایل را با کیفیت درجه یک و کاملاَ اورجینال، خریداری کنید.

ابزارک موبایل؛ یک انتخاب ویژه برای تعمیرکاران موبایل
سایت تخصصی ابزارک موبایل، در کنار ارائه‌ی مشاوره‌های رایگان، فرصت خرید و بهره گیری از انواع ابزار تعمیرات موبایل اورجینال و باکیفیت را در اختیار تمامی هم ‌میهنان عزیز در جای جای ایران بوجود آورده است. ابزارک موبایل فروشگاهی معتبر و دارای مجوزهای لازم نظیر نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که شما برای تهیه ابزار و لوازم مورد نیازتان برای تعمیرات موبایل نظیر هیتر هویه، لوپ و میکروسکوپ، منبع تغذیه موبایل و ... با خیال راحت می توانید به آن مراجعه کنید و در بستری امن خرید خود را نهایی سازید. با استفاده از ابزار با کیفیت خدمات بهتری به مشتریان خود عرضه می کنید و در حرفه خود می درخشید.
 
 
کد مطلب: 63020
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام