۰
plusresetminus
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۸

دنیای جدیدی از ایموجی و چندین قابلیت جدید در iOS 14.2

ایتنا- به‌روزرسانی iOS 14.2 با تغییراتی عمده و جذاب به‌خصوص درزمینهٔ ایموجی‌ها برای کاربران این سیستم‌عامل عرضه شد.
دنیای جدیدی از ایموجی و چندین قابلیت جدید در iOS 14.2
به‌روزرسانی iOS 14.2 با تغییراتی عمده و جذاب به‌خصوص درزمینهٔ ایموجی‌ها برای کاربران این سیستم‌عامل عرضه شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، بالاخره به‌روزرسانی iOS 14.2 برای آیفون‌ها و آیپدها عرضه شد. تغییرات زیادی همراه با این به‌روزرسانی در سری دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل اپل اعمال شده است که از آن‌ها می‌توان به آوردن شازم به Control Center، کنترل‌های جدید برای AirPlay 2، توسعه پشتیبانی از سیستم اینترکام برای هوم پادها و بیش از 100 کاراکتر ایموجی جدید اشاره کرد.
 
در میان این ایموجی‌های به‌روز شده چند حیوان جدید (گربه سیاه، فک، بوفالو) غذاهای جدید (چای حبابی، زیتون) و شماری از نسخه‌های جنسیت بندی شده کاراکترهای موجود است. علاوه بر این ایموجی‌هایی نظیر بغل کردن افراد، صورت خندان اشک‌آلود و به اسمایلی جدید برای نشان دادن انزجار به این سری افزوده شده‌اند.
 
 
 
این به‌روزرسانی همچنین به‌صورت گسترده‌تری از قابلیت اینترکام جدید پشتیبانی می‌کند و کاربران هوم پاد با به‌روزرسانی دستگاه خود به iOS 14.2 می‌توانند پیامی را به‌صورت مستقیم از آیفون یا آیپد خود به خانواده خود ارسال کنند. این قابلیت برای کسانی که چند اسپیکر مختلف در اختیار ندارند بسیار کاربری است. همچنین شما می‌توانید از هوم پاد برای ایجاد صدای محیطی فراگیر استفاده کنید.
 
علاوه بر این بزرگ‌ترین یکپارچگی نرم‌افزار شازم با سیستم‌عامل iOS در این نسخه دیده شده است که در این دو سالی که از تاریخ خرید این نرم‌افزار توسط اپل می‌گذرد بی‌سابقه بوده است. با این تغییرات شما هم‌اکنون می‌توانید موسیقی‌ها را مستقیم از طریق میانبر Control Center از طریق شازم پخش‌کنید. پیش‌ازاین تنها روش استفاده محلی از شازم از طریق سیری بود.
 
درنهایت این به‌روزرسانی کنترل‌های جدیدی را برای پخش محتوای چندرسانه‌ای به AirPlay 2 افزوده است و شما می‌توانید به این کنترل‌ها از طریق لاک اسکرین یا Control Center دسترسی داشته باشید. به‌این‌ترتیب کنترل استریم فایل‌های صوتی از سایر دستگاه‌های خانه برای کاربر راحت‌تر خواهد بود.
 
کد مطلب: 63009
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام