۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۲

پوسته‌ای جدید برای ویندوز 10

ایتنا- اطلاعات جدیدی که از ویندوز 10 افشا شده خبر از آن دارد که رابط کاربری کلی این سیستم‌عامل به‌زودی تغییرات زیادی خواهد کرد و گوشه‌های باکس‌های اعلانات به حالت گرد درخواهد آمد.
پوسته‌ای جدید برای ویندوز 10
اطلاعات جدیدی که اخیرا از سیستم عامل ویندوز 10 افشا شده خبر از آن دارد که رابط کاربری کلی این سیستم عامل به‌زودی تغییرات زیادی خواهد کرد و گوشه‌های باکس‌های اعلانات به حالت گرد درخواهد آمد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی که تحت تأثیر سیاست تغییر رابط کاربری ویندوز 10 قرار گرفته است، پنل تنظیمات است که گوشه‌های هر پنجره و دکمه ‘Check for updates’ به حالت گرد درخواهد آمد.
 
گزارش‌های به‌ دست ‌آمده حاکی از آن است که این تغییرات در اسکرین شاتی که مایکروسافت در نرم‌افزار Tips ویندوز 10 ارائه کرده، نمایان شده است. البته روزها و ماه‌ها از تاریخ افشای این اطلاعات به این روش می‌گذرد اما تنها یکی از کاربران توانسته است به وجود آن پی ببرد. 
 
 
 
یکی دیگر از المان‌های قابل توجه که در این به‌روزرسانی تغییر خواهد کرد، وجود آیکون جدیدی را در قسمت بالا و سمت چپ منوی تنظیمات و استفاده از رنگ‌های بیشتر است.
علاوه بر این، در اطلاعات افشا شده دیگر آمده است که استفاده از این پنجره‌ها با گوشه‌های گرد و طیف جدید رنگ در جاهای دیگری از رابط کاربری جدید ویندوز 10 تکرار شده است.
 
این طراحی جدید ظاهر مدرنی دارد، اما باید به خاطر داشت که این اسکرین شات‌ها به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند منبع موثقی باشند و مایکروسافت لزوما این تغییرات ذکر شده را در ویندوز 10 اعمال نخواهد کرد.
تمامی این طراحی‌ها ممکن است به‌راحتی تغییر کنند، اما در هر صورت ایده‌ای از آینده احتمالی این سیستم عامل را به ما نشان می‌دهند.
 
البته می‌دانیم که مایکروسافت در آینده‌ای نه‌چندان دور در قالب پروژه‌ای به نام ‘Sun Valley’ قصد دارد تا رابط کاربری ویندوز 10 را تا حد ممکن تغییر بدهد.
بر همین اساس تغییراتی که اخیرا توسط کاربران افشا شده است نیز می‌تواند در راستای همین تغییر کلی قرار بگیرد که زمان عرضه آن برای سه‌ماهه دوم سال 2021 برنامه‌ریزی شده است.
 
کد مطلب: 62957
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام