کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاک‌سازی تصاویر و گیف‌های اسپم در واتس‌اپ آسان‌تر شد

سايت خبری ايتنا , 17 آبان 1399 ساعت 8:16

ایتنا- واتس‌اپ به‌تازگی با عرضه قابلیتی جدید امکان حذف گیف ها و فایل‌های چندرسانه‌ای اسپم از تلفن همراه کاربر را آسان‌تر کرده است.


واتس‌اپ به‌تازگی با عرضه قابلیتی جدید امکان حذف گیف ها و فایل‌های چندرسانه‌ای اسپم از تلفن همراه کاربر را آسان‌تر کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تمامی فایل‌های گیف و تصاویر و ویدیوهای رندمی که دوستانتان برایتان در نرم‌افزار واتس‌اپ ارسال می‌کنند بدون این که اطلاع داشته باشید در همراه هوشمندتان ذخیره می‌شود و حافظه داخلی‌تان را پر می‌کند.
 
علاوه بر این مرور تمامی این فایل‌های ارسال شده در هنگام پاک کردن آن‌ها از حافظه تلفن بسیار سخت و زمان‌گیر است. بااین‌حال واتس‌اپ به‌تازگی قابلیت مدیریت حافظه جدیدی را ارائه کرده است که می‌تواند این مشکل را تا حد زیادی حل کند. این سرویس پیام‌رسان اخیرا قابلیت مدیریت حافظه ویژه خود را به‌صورت جهانی عرضه کرده است و که کاربران با استفاده از آن می‌توانند فایل‌ها را شناسایی، انتخاب و در صورت تمایل به‌صورت یکجا حذف کنند.
 

 
 
ابزار جدید واتس‌اپ به صورتی کاملا ماهرانه فایل‌های حجیمی که چندین بار فروارد شده‌اند را در یک گروه قرار می‌دهد و به‌این‌ترتیب شما می‌توانید با انتخاب چندین آیتم به‌صورت یکجا، آن‌ها را با سرعت هرچه‌تمام‌تر از همراه هوشمند خود حذف کرده و حافظه داخلی آن را آزاد کنید.
 
این ویژگی جدید همچنین فایل‌ها را بر اساس حجم آن‌ها به‌صورت بیشترین به کمترین مرتب‌سازی می‌کند و کاربر از این طریق می‌تواند تصمیم بگیرد که کدام‌یک از آن‌ها را اول‌ازهمه حذف کند. این ابزار به‌منظور پایین آوردن امکان حذف ناخواسته فایل‌های ضروری پیش‌نمایشی از فایل‌هایی که ذخیره کرده‌اید را برایتان نشان می‌دهد.
 
البته شما می‌توانید راه راحت‌تری را انتخاب کرده و تنظیمات ذخیره خودکار فایل‌ها در واتس‌اپ را از طریق ورود به بخش تنظیمات و خاموش کردن گزینه “Save to Camera Roll”  یا “Media visibility”  غیرفعال کنید. بااین‌حال اگر شما ترجیح می‌دهید که این قابلیت روشن باشد و تنها می‌خواهید فایل‌های به‌دردنخور را هر از چند گاهی از دستگاهتان پاک کنید می‌توانید از این ابزار جدید استفاده کنید.
 


کد مطلب: 62955

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62955/پاک-سازی-تصاویر-گیف-های-اسپم-واتس-اپ-آسان-تر

ايتنا
  https://www.itna.ir