کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت‌گذاری دستیار هوشمند رانندگان توسط فورد

سايت خبری ايتنا , 19 آبان 1399 ساعت 2:00

ایتنا- کمپانی خودروسازی فورد بالاخره سیستم دستیار هوشمند رانندگان خود را که عرضه آن تا سال 2021 به تعویق افتاده است، قیمت‌گذاری کرد.


کمپانی خودروسازی فورد بالاخره سیستم دستیار هوشمند رانندگان خود را که عرضه آن تا سال 2021 به تعویق افتاده است، قیمت‌گذاری کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، فناوری رانندگی در اتوبان کمپانی فورد برای تمامی خودروهای پشتیبانی‌کننده از آن به‌صورت رایگان عرضه نخواهد شد. این خودروساز به‌تازگی مبلغ موردنیاز برای خرید این قابلیت که به Active Drive Assist مشهور است را برای برخی مدل‌های 2021 پیک آپ F-150 و موستانگ Mach-E برقی مشخص کرده است.
 
این خودروساز تصمیم دارد که قابلیت Active Drive Assist را در سه‌ماهه سوم سال 2021 میلادی به بازار عرضه کند. کاربران می‌توانند با استفاده از این فناوری خودرو را بدون نیاز به دست در جاده‌های 100 هزار مایلی میان آمریکا و کانادا کنترل کنند. این فناوری با استفاده از دوربین‌های داخل خودرو حرکات سر و چشم کاربر را ردیابی کرده و از توجه راننده به جاده اطمینان حاصل می‌کند. در غیر این صورت این سیستم از راننده درخواست می‌کند که دستش را روی فرمان نگه داشته و به جاده چشم بدوزد.
 

 
 
به‌منظور استفاده از Active Drive Assist بسته Ford Co-Pilot360 Active 2.0 می‌بایست روی خودروهای F-150 کار کند. این قابلیت به‌صورت استاندارد روی یک سری از نسخه‌های خودروهای پشتیبانی‌کننده عرضه خواهد شد اما کاربران فورد لاریات، کینگ رنچ و پلاتینوم برای استفاده از آن می‌بایست 1595 دلار بپردازند.
 
بسته Co-Pilot360 درواقع سخت‌افزار موردنیاز Active Drive Assist نظیر سنسورهای رادار و دوربین‌های داخلی اتومبیل را فراهم می‌کند. این بسته با تخفیفی 100 دلاری به مبلغ 895 دلار برای مدل‌های 2021  فورد F-150 عرضه خواهد شد. نرم‌افزار Active Drive Assist که شامل دوره سرویس سه‌ساله است با 600 دلار قابل خریداری است و فورد تصمیم دارد که آن را به‌صورت به‌روزرسانی نرم‌افزاری ویژه‌ای در سه ماه سوم 2021 برای خودروهای یاد شده عرضه کد. کاربران در نیمه دوم 2020 می‌توانند سخت‌افزار و نرم‌افزار موردنیاز برای استفاده از Active Drive Assist را بدون نیاز به به‌روزرسانی یاد شده خریداری کنند.
 
همچنین این فناوری به‌صورت استاندارد روی نسخه‌های CA Route 1، Premium و First Edition خودروی برقی Mach-E عرضه می‌شود. علاوه بر این نسخه Select این خودرو با بسته‌ای 3200 دلاری به نام فناوری و راحتی که قابلیت‌هایی نظیر صندلی‌ها و فرمان گرم شونده و دوربین 360 درجه را به کاربر ارائه می‌کند، به بازار عرضه خواهد شد.
 


کد مطلب: 62951

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62951/قیمت-گذاری-دستیار-هوشمند-رانندگان-توسط-فورد

ايتنا
  https://www.itna.ir