کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گام جدید مایکروسافت برای بهبود اکسل

سايت خبری ايتنا , 18 آبان 1399 ساعت 0:30

ایتنا - برخی از قابلیت‌های جدیدی که اضافه می‌شوند عبارتند از: شیمی، تغذیه، کدپستی‌ها، رویدادهای تاریخی و ژنتیک.


اکسل مایکروسافت، در بیشتر عمر خودش، از دو نوع از داده‌ها پشتیبانی کرده است: متن و اعداد. ولی مایکروسافت سالها برای ارتقاء سطح انواع داده‌های پشتیبانی شده در اکسل در حال تلاش بوده و اکنون این امکان را برای مشتریانش فراهم می‌آورد که با داده‌های خودش به عنوان یک نوع داده‌ها کار کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ZDNet، مایکروسافت دو گام به سمت بسط انواع داده‌هایی که توسط اکسل پشتیبانی می‌شوند برداشته است. این شرکت آرایه‌های دینامیک و فرمولهای آرایه‌ای و پشتیبانی از انواع داده‌های Stocks  و Geography را از طریق Bing افزوده است.
 
در 29 اکتبر، مقامات رسمی مایکروسافت «گام بعدی در آن روند» را اعلام کردند، که عبارت بود از فراهم‌سازی امکان استفاده مصرف‌کنندگان از داده‌های خودشان به عنوان یک نوع دیتا در اکسل. به گفته مسئولان این شرکت، به جای اجبار به قرار دادن داده‌ها در یک شبکه دوبعدی، مایکروسافت اکنون این امکان را فراهم آورده تا هر سلول بتواند مجموعه‌ای غنی از داده‌های ساختاریافته را داشته باشد، و به این ترتیب صاحب یک بعد سوم شود.
 


مایکروسافت همچنین اعلام کرد که در حال بسط تعداد انواع داده‌های عمومی قابل دسترسی برای مشتریان است. این شرکت یک همکاری را با Wolfram Alpha شکل داده تا به این ترتیب بتواند «صدها» نوع جدید از انواع داده‌های جدید را برای اکسل قابل دسترسی کند. برخی از قابلیت‌های جدیدی که اضافه می‌شوند عبارتند از: شیمی، تغذیه، کدپستی‌ها، رویدادهای تاریخی و ژنتیک.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق برنامه Office Insider این قابلیت‌ها را تست کنند.
 
انواع داده‌های Power BI در اکسل برای ویندوز (در Current Channel) برای تمام مشترکان Microsoft 365/Office 365 که یک طرح Power BI Pro تهیه کرده‌اند قابل دسترسی هستند. انواع دیتای Power Query در حال ارائه شدن هستند و به زودی برای Current Channel برای تمام مشترکان Microsoft 365/Office 365 برای استفاده با منابع داده‌های پشتیبانی شده توسط SKUهای مشخصشان قابل دسترسی خواهند بود. و انواع داده‌های Wolfram Alpha در حالت پیش‌نمایش برای Office Insiders قابل دسترسی هستند.
 


کد مطلب: 62931

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62931/گام-جدید-مایکروسافت-بهبود-اکسل

ايتنا
  https://www.itna.ir