۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰

«تلفن یار» مخابرات از آذرماه راه‌اندازی می‌شود

ایتنا - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: سرویس تلفن یار با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشترکان، اجرایی می‌شود.
«تلفن یار» مخابرات از آذرماه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایتنا از مهر، مجید صدری با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن یار به صورت ارائه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه ۲ تهران به صورت پایلوت راه اندازی می‌شود، افزود: این سرویس با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی می‌شود.

وی افزود: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانه های ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۱۷ از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه‌های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت ، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه ۲ تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استان‌ها به مرور اجرا خواهد شد.

صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می‌شود، افزود: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می‌شود.

وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارائه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان انجام می شود.
کد مطلب: 62922
نام شما
آدرس ايميل شما