۰
plusresetminus
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

افزوده شدن امکان اسکرین شات جدید به گوگل کروم

ایتنا- شایعات حاکی از آن است که گوگل کروم به‌زودی قابلیتی دریافت خواهد کرد که جای دادن تمامی محتوای سایت‌ها در یک اسکرین شات را ممکن خواهد کرد.
افزوده شدن امکان اسکرین شات جدید به گوگل کروم
شایعات حاکی از آن است که گوگل کروم به‌زودی قابلیتی دریافت خواهد کرد که جای دادن تمامی محتوای سایت‌ها در یک اسکرین شات را ممکن خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، یکی از مشکلات کاربران اندروید برای گرفتن اسکرین شات از وب‌سایت‌ها این است که تمامی محتوای سایت‌ها در یک اسکرین شات جا نمی‌شوند و تلاش‌های متعددی برای انجام این کار نیاز است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که این مشکل با عرضه قابلیت جدید گوگل کروم به‌زودی رفع خواهد شد.
 
گوگل به‌تازگی قابلیت اسکرین شات جدیدی را تست می‌کند که نیاز به ثبت اسکرین شات های متعدد را به‌منظور دریافت تمامی محتوای سایت از میان می‌برد. این قابلیت که به Long Screenshot معروف است به کاربران این امکان را می‌دهد که در حین ثبت اسکرین شات وب‌سایت را بالا و پایین کرده و یک صفحه را به‌راحتی در یک شات جا بدهند.
 

قابلیت Long Screenshot  در حال حاضر برای نسخه بتای اندروید 11 عرضه‌شده است اما به نظر می‌رسد که کمپانی گوگل تصمیم گرفته است که ویژگی یاد شده را به‌جای سیستم‌عامل اندروید برای گوگل کروم عرضه کند. امکان ثبت اسکرین شات های بلندبالا که در ساخت‌های بتای اندروید 11 تست شده‌اند به نسخه نهایی نرسید. اما هم‌اکنون به نظر می‌رسد که این قابلیت به‌جای آن به مرورگر وب گوگل مهاجرت کرده است.
 
این قابلیت جدید برای تمامی افرادی که از گرفتن اسکترین شات های متعدد و متصل کردن آن‌ها به یکدیگر خسته شده‌اند و برای انجام این کار به ابزار سوم شخص روی آورده‌اند بسیار کاربردی خواهد بود و نیاز آن‌ها را تمامی این ابزار برطرف خواهد کرد. البته پرچم آزمایشی این ابزار هنوز فعال نشده است اما توضیحاتی که در رابطه با قابلیت Long Screenshot ارائه شده است حاکی از آن است که ویژگی یاد شده به‌زودی برای گوگل کروم عرضه خواهد شد.
 
در حال حاضر مراجع این قابلیت تنها در صفحه Chromium Gerrit دیده شده است و هنوز زمان و البته قطعیت عرضه قابلیت Long Screenshot برای گوگل کروم مشخص نیست.
 
کد مطلب: 62916
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام