کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاهش قیمت 20 دلاری اپل واچ SE در آمازون و بست‌بای

سايت خبری ايتنا , 14 آبان 1399 ساعت 2:00

ایتنا- مدت زیادی از عرضه اپل واچ SE نگذشته است اما بسیاری از فروشندگان آنلاین تصمیم گرفته‌اند که برای مقرون‌ به ‌صرفه‌تر کردن این محصول آن را با تخفیف 20 دلاری به فروش برسانند.


مدت زیادی از عرضه اپل واچ SE  نگذشته است اما بسیاری از فروشندگان آنلاین تصمیم گرفته‌اند که برای مقرون‌ به ‌صرفه‌تر کردن این محصول آن را با تخفیف 20 دلاری به فروش برسانند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تنها یک ماه از زمان عرضه اپل واچ SE می‌گذرد اما فروشندگان تصمیم گرفته‌اند که با تخفیف‌های مناسب قدرت خرید مردم برای این محصول را افزایش بدهند. کمپانی آمازون این ساعت هوشمند را با تخفیفی 20 دلاری به فروش می‌رساند و قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه 40 میلی‌متری جی پی اس دار آن 259 دلار است.
 
قیمت در نظر گرفته شده این نسخه از این گجت در بست بای نیز همین است. جالب است بدانید که این کاهش قیمت 20 دلاری بدون در نظر گرفتن اندازه، رنگ، جنس بند و اتصالات اپل واچ SE روی تمامی نسخه‌های آن اعمال می‌شود.علاوه بر این بست بای ساعت‌های هوشمند جدید را با اشتراک 6 ماهه رایگان اپل فیتنس پلاس عرضه می‌کند.
 

 
 
قابلیت‌های عرضه‌شده برای اپل واچ SE موجب شده است که این ساعت هوشمند از نظر متخصصان رتبه خوبی به دست بیاورد. البته ویژگی‌هایی نظیر اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون یا صفحه‌نمایش همیشه روشن که در سری 6 دیده شد، در این سری وجود ندارد اما پاسخ‌دهی مناسب و سریع این سری ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه اپل با صفحه‌نمایشی زیبا و برخورداری از قابلیت‌هایی نظیر ارتفاع‌سنج همیشه روشن و تشخیص‌دهنده سقوط موجب شده است که منتقدان امتیاز مناسبی به این گجت‌ها بدهند.
 
بااین‌حال اصلی‌ترین نقطه‌ضعف اپل واچ SE نرم‌افزار آن است. شما برای استفاده از این ساعت هوشمند همچنان به یک آیفون متکی خواهید بود (البته اگر نسخه سلولار آن را خریداری کنید می‌توانید از آیفون اعضای خانواده خود نیز استفاده کنید) . ردیاب خواب درونی این ساعت هوشمند نیز بسیار ابتدایی طراحی شده است و شما برای اندازه‌گیری میزان خوابتان به یک نرم‌افزار سوم شخص نیاز خواهید داشت.
 
علاوه بر این باتری در نظر گرفته شده برای اپل واچ SE تنها یک روز دوام می‌آورد و اگر عادت دارید که ساعت هوشمند خود را هر چند روز یک‌بار به شارژ متصل کنید مطمئنا این ساعت هوشمند شما را نومید خواهد کرد. بااین‌حال مزایای کلی این ساعت هوشمند به معایب آن برتری دارد و این محصول مطمئنا نسبت به سری 3 که سه سال از عمر آن می‌گذرد ترجیح داده می‌شود.
 


کد مطلب: 62915

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62915/کاهش-قیمت-20-دلاری-اپل-واچ-se-آمازون-بست-بای

ايتنا
  https://www.itna.ir