۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

رونمایی از قابلیت‌های جدید گوگل مپ برای دوچرخه‌سواران

ایتنا- کمپانی گوگل به‌تازگی با استفاده از هوش مصنوعی مسیریابی از طریق نرم‌افزار گوگل مپ را برای دوچرخه‌سواران آسان‌تر کرده است.
رونمایی از قابلیت‌های جدید گوگل مپ برای دوچرخه‌سواران
کمپانی گوگل به‌تازگی با استفاده از هوش مصنوعی مسیریابی از طریق نرم‌افزار گوگل مپ را برای دوچرخه‌سواران آسان‌تر کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از gsmarena، کمپانی گوگل مدعی شده است که تقاضا برای مسیریابی مختص دوچرخه‌سواران روی گوگل پلی در دوران شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری داشت است.
 
 این درخواست‌ها با رشدی 69 درصدی مواجه شده‌اند و گوگل نیز هم‌اکنون با عرضه چند قابلیت برای دوچرخه‌سواران و مسیریابی در چند شهر اصلی به این درخواست‌ها پاسخ داده است.
 
 
 
کمپانی گوگل برای عرضه قابلیت‌های یاد شده از یک الگوریتم هوش مصنوعی، داده‌های ارسالی کاربران و داده‌های جمع آورده شده از طریق مقامات محلی استفاده کرد. شما در برخی از شهرها می‌توانید از گوگل مپ برای مسیریابی در خطوط مخصوص دوچرخه‌سواری یا مناطق و خیابان‌های امن برای راندن دوچرخه استفاده کنید و مسیر خود را به‌راحتی کوتاه کنید.
 
علاوه بر این نرم‌افزار نقشه گوگل هم‌اکنون با استفاده از مناطق کرایه دوچرخه به ارائه مسیریابی قدم‌به‌قدم می‌پردازد. این قابلیت دقیقا مانند مسیریابی وسایل نقلیه عمومی است که در آن‌ها به‌جای نمایش ایستگاه‌های اتوبوس یا مترو به نمایش ایستگاه‌های کرایه دوچرخه پرداخته شده است.
 
گوگل حتی برای جلب نظر دوچرخه‌سواران که این روزها تعدادشان به دلیل شیوع ویروس کرونا و ترس از استفاده از وسایل حمله و نقل عمومی بیشتر شده است، با برخی از سرویس‌های کرایه دوچرخه همکاری داشته است تا از این طریق بتواند فرایند رزرو دوچرخه را برای استفاده‌کنندگان از گوگل مپ آسان‌تر کند.
کد مطلب: 62889
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام